«زیدان از این جو مملو از تردید خسته شده بود»

0

رئال مادرید نیوز : اگر یک ویژگی بارز در زیدان وجود داشته باشد، آن احتیاط و ملاحظاتش است. هرگز نمی خواهد که کلمه ای جنجالی را بگوید و همیشه ترجیح می دهد که بیشتر از بازیکنانش تعریف باشد تا خودش. اما پس از آن که چند روز پیش استعفایش را به دست فلورنتینو پرز رساند، مربی فرانسوی با جنجال های رسانه ای زیادی حتی از درون خود باشگاه مواجه شد که به او حمله می کردند که چرا برای دومین بار از باشگاه استعفا داده است. می گویند که کسی که سکوت می کند یعنی حرفی برای گفتن ندارد و به همین خاطر زیدان تصمیم گرفت که رفتارش را عوض کند و احساساتش را با ارائه نامه ای عریان کند که عشق شفاف و پاک او به رئال مادرید را نشان می دهد و ثابت می کند که او می خواهد همه چیز متفاوت پیش برود.

زماین که زیدان می گوید که هرگز باشگاه به پروژه اش در میان یا بلندمدت اعتماد نداشت به معنی عدم اعتماد به کار حرفه ای اوست. طبیعی نیست که جادوگر سه چمپیونزلیگ پیاپی به طور مداوم با یک نتیجه ضعیف زیر فشار قرار بگیرد. زیزو اعتماد کامل رختکن را داشت و این برای یک مربی طلای خالص است اما مدیران رئال مادرید به او احترام نمی گذاشتند. اگر هر مربیگری در ماه ژانویه دوازده امتیاز از اتلتیکو عقب بود، در مرحله اول کوپا حذف شده بود و آینده ای نامطمئن را در چمپیونلیگ داشت، زیر فشارها کم می آورد و پایان فصل فاجعه ای را ثبت می کرد. اما زیدان با اعتماد بازیکنانش توانست با تعهد آنها به موفقیت برسد و تیمش غرور و اراده بی نظیری داشت و تیشم فقط یک بازی تا فنال چمپیونزلیگ و یک نفس تا قهرمانی لالیگا کم آورد.  کافی است که ببینیم خود زیزو چگونه برای اولین بار به درون زمین می رود تا بعد از بازی با سویا به داور اعتراض کند. مربی فرانسوی می دانست که پیروزی در آن شب می توانست دومین لالیگای پیاپی را به همراه داشته باشد که بدون تردید پس از مشکلات این فصل، می توانست شایسته ترین جام تاریخ باشگاه باشد.

برای آنهایی که می گویند نامه زیدان یک حمله علنی بوده است باید به جایی از ان اشاره کنیم که از فلورنتینو پرز تشکر کرده که به او اجازه داده که دو دهه در بزرگترین باشگاه تاریخ باشد. از سویی باید با دقت این خطوط را بخوانیم و می بینیم که انتقادهایش در مورد عدم اعتماد فقط مربوط به مدیر نیست بلکه خطاب به همه افرادی است که در باشگاهی  در ابعاد رئال مادرید دور رئیس را گرفته اند و روی تصمیم ها و نظرات درون باشگاه تاثیر می گذارند. زیدان حس می کند که افرادی بیش از اندازه به او تاخته اند و به همین خاطر برای او هرگز پول یا قرارداد مهم نبوده است. این باعث شده تا قلبی ازاد را داشته باشد که این در فوتبالی مثل حالا که بر مبنای پول می چرخد و احساسات از ان دور شده، خوشایند نیست. همان طور که باشگاه در بیانیه اش در روز وداع نوشت، زیزو، رئال مادرید همیشه خانه تو بوده و خواهد بود.

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

«زیدان از این جو مملو از تردید خسته شده بود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ