آقای دسیما در مسیر بازگشت به رئال مادرید؛ آنچلوتی گزینه جانشینی زیدان

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که کمبود گزینه ها برای هدایت رئال مادرید باعث شده است تا مدیران رئال مادرید به فکر استخدام کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی بیافتند.

در حقیقت پس از آن که آلگری (به خاطر انتخاب یوونتوس) و  پوچتینو (با مخالفت پاریسن ژرمن) از جمع گزینه ها کنار رفتند، رائول و کونته تنها گزینه های باقی مانده رئال مادرید بودند. اما رائول به خاطر نداشتن تجربه و مربی ایتالیایی به خاطر سختگیری بیش از حد مورد حمایت و پذیرش مدیران رئال مادرید نبودند.

حالا جستجوهای مدیران رئال مادرید باعث شده تا کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی به جمع گزینه ها اضافه شود. شب گذشته سیرو لوپز مدعی شده بود که گزینه احتمالی رئال مادرید تا کنون چندان مورد توجه قرار نگرفته است و به نظر می رسد که منظور وی سرمربی فعلی اورتون بوده است. حالا آنتون مئانا خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا سر گزارش داده که آنچلوتی به یکی از گزینه های اصلی هدایت رئال مادرید تبدیل شده است.

بدون تردید بازگشت آنچلوتی بهترین خبر ممکن می تواند برای رئال مادرید باشد. او یکی از بهترین مربیان فوتبال ایتالیا است که هواداران رئال مادرید او را با خاطره خوش دسیما می شناسند. آنچلوتی در فصل دومش بدون جام ماند که البته مصدومیت های پرشمار در این زمینه تاثیرگذار بودند چرا که رئال در آن فصل تا هفته های پایانی برای لالیگا و چمپیونزلیگ شانس داشت و در نیمه نهایی توسط یوونتوس حذف شد. کارلتو در رئال مادرید چهار جام شامل کوپا دل ری (با صحنه معروف میگ میگ و گرت بیل) را برد.

به نظر می رسد که اگر آنچلوتی به رئال برگردد خیال هواداران از مربی محبوبشان راحت خواهد شد هر چند که باید دید که آیا اورتون اجازه جدایی این مربی را خواهد داد یا نه. باید دید که خبر بازگشت آنچلوتی صرفا ضدحمله مدیران رئال مادرید به رسانه ها برای پرت کردن حواس ها از سمت نامه زیدان است یا این که واقعا کارلتو به گزینه هدایت رئال مادرید تبدیل شده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آقای دسیما در مسیر بازگشت به رئال مادرید؛ آنچلوتی گزینه جانشینی زیدان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ