تیم بعدی مدافع تیم ملی مشخص شد 

0

ساتین نیوز –  مجید حسینی مدافع تیم ملی کشورمان که عضو تیم ترابزون ترکیه بود با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد. حسینی در حالی پیشنهاد ترابزون را برای تمدید قرارداد رد کرد چند پیشنهاد خوب از سایر تیم های ترکیه دارد و آنطور که خودش اعلام کرد به احتمال زیاد فصل آینده هم در ترکیه باقی می ماند. از چند روز قبل اخباری منتشر شده بود درباره اینکه سرمربی گزتپه که در پایان رقابتهای این فصل سوپرلیگ ترکیه در رده دهم قرار گرفت به دنبال جذب مدافع ترابزون بوده است.

آنطور که در رسانه‌های ترکیه نوشته‌اند، الپاسلان اوزتورک مدافع فعلی گزتپه مورد توجه چند تیم بزرگ ترکیه قرار دارد و  به نظر می‌رسد او فصل آینده در گالاتسرای و زیر نظر فاتح تریم به فوتبالش ادامه خواهد داد. با توجه به جدایی احتمالی او از گزتپه، احتمالا مجید حسینی جای او را در خط دفاعی این تیم خواهد گرفت.

دلیل دیگری که حسینی را به گزتپه لینک کرده حضور سرمربی سابق این بازیکن در گزتپه است. اونال کارامان که در ترابزون با سیدمجید همکاری کرده و به خوبی با بازی این مدافع ایرانی آشناست، حالا به دنبال همکاری مجدد با مدافع سابق ترابزون‌اسپور است و احتمالا بعد از پایان بازیهای تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی، شاهد خبر توافق رسمی حسینی با باشگاه گزتپه خواهیم بود. 

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

تیم بعدی مدافع تیم ملی مشخص شد 

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ