آلابا:«خوشحالم که دوباره با کروس هم تیمی می شوم»

0

رئال مادرید نیوز: داوید آلابا بازیکن اتریشی در مصاحبه با اسپورت ۱ در مورد حضورش در رئال صحبت کرد.

احساساتی شدی؟” بی نظیر است. این دقیقا همان چالش جدیدی است که برای پیشرفتم از نظر ورزشی و شخصی به دنبالش بودم. سالهای بزرگی در بایرن داشتم و حالا رئال مادرید را انتخاب کردم. با باشگاه های مختلفی در تماس بودم اما رئال مادرید در صدر لیست بود. تاریخچه رئال بی نظیر است. می خواهم در کنار هم تیمی های جدیدم و هواداران به موفقیت ادامه بدهم. هر بازیکن جوانی رویای حضور در رئال را دارد. از نظر من این تغییر به معنی تحقق یک رویاست.”

اسپانیایی بلد هستی؟” کمی (می خندد).هنوز نمی توانم جمله بسازم اما برخی کلمات را بلد هستم اما سعی می کنم که از این لحاظ بهتر شوم. در روزهای اخیر با لوکاس هرناندز یا خاوی مارتینز تماسی نداشتم اما قبلا از آنها در مورد رئال پرسیدم چون سوالاتی داشتم.”

پیراهن مشخصی داری؟” نه”

چه چیزی تو را متقاعد کرد که به رئال بروی؟” با خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی رئال در تماس بودم.”

کروس:” هنوز شخصا تماس نداشتیم اما به زودی تماس می گیریم. سالهاست که تونی را می شناسم  و گفتگوهایی با او در ساهلای اخیر داشتیم. چیزی که در رئال کسب کرده بی نظیر است. خوب است که در رئال با کسی باشم که قبلا هم در کنارش بازی کردم و رابطه خوبی با او دارم.”

روزی به بایرن برمی گردی؟” در فوتبال نمی توان چیزی را رد کرد. بایرن خانواده من است. آنجا مثل خانه من است. باشگاه بخش مهمی از زندگی من است اما نگران آینده نیستم. هنوز مسیری طولانی در پیش است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آلابا:«خوشحالم که دوباره با کروس هم تیمی می شوم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ