ماموریت مهم بنزما: امباپه را به رئال مادرید بیاورد!

0

رئال مادرید نیوز : تیم ملی فرانسه امشب در دیداری دوستانه در ساعت ۲۳:۳۵ به مصاف ولز می رود که برای اولین بار همکاری زوج بنزما – امباپه را شاهد خواهیم بود. اکیپ امروز در گزارشی نوشته است که بنزما از چهارشنبه گذشته که به اردوی فرانسه ملحق شده از بنزما جدا نمی شود. به نظر می رسد که مهاجم فرانسوی از پرز حکم گرفته که هر طور که شده امباپه را راضی کند که در تابستان به اردویی رئال مادرید بیاید. کریم این روزها به نوعی نقش سفیر رئال را در جلب رضایت امباپه دارد و باید ببینیم که آیا فصل اینده این زوج را با هم در ترکیب رئال می بینیم یا نه.

کریم و کیلیان این روزها به شدت با هم گرم گرفته اند. بنزما اخیرا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفته است:” امباپه خیلی جوان است. یک پدیده است. خیلی راحت با هم تمرین کردیم. به صورت تکضرب با هم همکاری می کنیم. او سرعت بالایی دارد و در محوطه جریمه حریفان خیلی تکنیکی است. بازیکن خیلی خیلی خوبی است. آینده امباپه؟ ببینیم چه می شود اما قطعا در رئال از او استقبال خواهد شد. کیفیت لازم برای تبدیل شدن به مهاجم رئال را دارد.”

بنزما و امباپه تصاویری مشترک را از همدیگر در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند تا مدیران پی اس جی را خشمگین و هواداران رئال را امیدوار کنند. قطری ها هنوز از حفظ امباپه ناامید نیستند هر چند که کیلیان بارها و بارها پیشنهادهای تمدید با آنها را رد کرده و نشان داده که می خواهد به رئال مادرید بیاید.

مدیران رئال مادرید سعی داشتند که با استخدام پوچتینو بتوانند خرید امباپه را هم در این تابستان راحت تر کنند چرا که مربی آرژانتینی رابطه خوبی با کیلیان داشت اما در نهایت پی اس جی حاضر نشد که پوچتینو را از دست بدهد. البته این چیزی را برای رئال عوض نمی کند. همچنان امباپه هدف شماره یک رئال مادرید در تابستان است و انتقالش از هر چیزی مهمتر است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ماموریت مهم بنزما: امباپه را به رئال مادرید بیاورد!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ