ازدواج مجدد حسن شکوهی + عکس

ازدواج جدید و دوباره حسن شکوهی

0

حسن شکوهی تهیه کننده و مدیر تولید سینما و تلویزیون ایران است که چند سالی به علت بیماری کم کار شده بود. او از سال جدید کار جدیدش را آغاز کرده است.

همسر دوم بازیگران همسر حسن شکوهی عکس جدید حسن شکوهی عکس جدید بازیگران حسن شکوهی بیوگرافی حسن شکوهی اینستاگرام حسن شکوهی اینستاگرام بازیگران ازدواج مجدد حسن شکوهی ازدواج مجدد بازیگران ازدواج دوم حسن شکوهی ازدواج بازیگران اخبار بازیگران

ازدواج حسن شکوهی بازیگر

حسن شکوهی با انتشار این تصویر خبر ازدواج مجددش داد وی علاوه بر بازیگری مدیرتولید فیلم های سینمایی و تلویزیونی است و داری دو فرزند پسر و یک نوه می باشد

همسر دوم بازیگران همسر حسن شکوهی عکس جدید حسن شکوهی عکس جدید بازیگران حسن شکوهی بیوگرافی حسن شکوهی اینستاگرام حسن شکوهی اینستاگرام بازیگران ازدواج مجدد حسن شکوهی ازدواج مجدد بازیگران ازدواج دوم حسن شکوهی ازدواج بازیگران اخبار بازیگران

بد نیست صحبت های حسن شکوهی را درباره فعالیتش در سینما ببینید

این شب‌ها که تلویزیون سریال “نقطه‌چین” پخش می‌کند یا چندی پیش تکرار سریال “به کجا چنین شتابان” ابوالقاسم طالبی روی آنتن رفت، یادِ حسن شکوهی زنده شد. هنرمندی که در بسیاری از کارهای تلویزیونی و سینمایی هم او را به عنوان بازیگر می‌شناسیم و هم مدیر تولید و تهیه‌کننده. قدیمی‌ترها او را با کار “توکیو بدون توقف” و “عینک دودی” به یاد می‌آورند و تلویزیونی‌ها هم به سریال “به کجا چنین شتابان”، “روز رفتن”، “پاورچین”، “نقطه‌چین” و “شب‌های برره” می‌شناسند.

چند سالی می‌گذرد که از او در تلویزیون و سینما خبری نیست؛ وقتی با او همکلام شدیم متوجه شدیم که چند صباحی بعد از سریال “به کجا چنین شتابان” دچار عارضه می‌شود و گذراندن دوران نقاهت در بیمارستان و منزل، او را از فضای فیلم و سریال دور می‌کند. دورانی که حدوداً ۶ سال به طول می‌انجامد و از ابتدای امسال، بعد از مدت‌ها به سراغِ پروانه ساخت فیلم سینمایی رفته که از ابتدای سال ۱۴۰۰ وارد چرخه تولید شود.

همسر دوم بازیگران همسر حسن شکوهی عکس جدید حسن شکوهی عکس جدید بازیگران حسن شکوهی بیوگرافی حسن شکوهی اینستاگرام حسن شکوهی اینستاگرام بازیگران ازدواج مجدد حسن شکوهی ازدواج مجدد بازیگران ازدواج دوم حسن شکوهی ازدواج بازیگران اخبار بازیگرانشکوهی در خصوص فیلم سینمایی که قرار است به زودی آغاز کند، توضیح داد: این کار خاصی است که پروانه ساخت گرفته‌ام؛ فکر می‌کنم بدعتی مثل “عینک دودی” برای سینمای ایران خواهد بود. چرا که بعد از این فیلم، حدود ۸، ۹ فیلمی عین این سوژه و کار ساخته شدند.

این کاری که می‌خواهیم شروع کنیم و اگر خدا بخواهد بعد از عید نوروز پیش‌تولید و تولید آن را شروع کنیم باز به واسطه این کار مثل “عینک دودی” بدعتی در سینما گذاشته خواهد شد.

منبع : پرشین وی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ