بازگشت احمد نور به شماره‌ای که با آن معروف شد/ شماره همه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز – پرسپولیس با ۶ بازیکن بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد. احمد نوراللهی، مهدی ترابی ، وحید امیری، سیامک نعمتی ، محمد حسین کنعانی زادگان و کمال کامیابی نیا نفراتی هستند که از قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ برتر به تیم ملی دعوت شدند.

از تصاویری که از تمرینات تیم ملی منتشر شد دیدیم بازیکنان دعوت شده از پرسپولیس با شماره هایی متفاوت از تیم های باشگاهیشان در ترکیب تیم ملی به میدان خواهند رفت که در نوع خود جالب است.

کمال کامیابی نیا که در پرسپولیس شماره ۱۱ را بر تن می کند در تیم ملی ۲۲ می پوشد.

وحید امیری در تیم باشگاهی اش ۱۹ و در تیم ملی ۱۱ خواهد پوشید.

محمد حسین کنعانی زادگان که در پرسپولیس و حتی اردوهای قبلی تیم ملی ۶ می پوشید با بازگشت سعید عزت اللهی شماره ۱۷ را بر تن خواهد کرد.

مهدی ترابی که علاقه زیادی به شماره ۹ دارد در اردوی تیم ملی با شماره ۱۶ تمرین کرد.

سیامک نعمتی هم که آخرین دعوت شده به تیم ملی بود برخلاف پرسپولیس که ۸۸ می پوشد در تیم ملی با شماره ۲۷ کار خواهد کرد.

همچنین احمد نوراللهی که همواره اعلام کرده علاقه زیادی به شماره ۸ دارد و در پرسپولیس هم با همین شماره بازی می کند در اردوی تیم ملی با شماره ۲۸ تمرین کرد.

شماره ۸ تیم ملی سال‌هاست در اختیار مرتضی پورعلی گنجی است و بعد از اینکه مرتضی در این اردو به تیم ملی اضافه شد شماره خودش را بر تن کرد. نکته جالب در خصوص شماره پیراهن احمد  در تیم ملی این است که نوراللهی وقتی به پرسپولیس آمد این شماره را بر تن کرد. در واقع ۲۸ شماره ای است که احمد نور با آن معروف شد و در پرسپولیس درخشید.

بازگشت احمد نور به شماره‌ای که با آن معروف شد/ شماره همه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ