مارسلو و بنزما، کاپیتان های رئال مادرید در فصل آینده؟

0

رئال مادرید نیوز : با تمدید قرارداد لوکاس وازکز و استخدام آنچلوتی به جای زیدان، حالا یکی از مهمترین مسائلی که باید حل شود، تمدید قرارداد راموس است. کاپیتان رئال مادرید کمتر از چهار هفته دیگر با رئال قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد خواهد شد. هر چند که بازگشت آنچلوتی به رئال مادرید می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد اما معارفه پیراهن جدید رئال مادرید و علامت های آدیداس تا حدودی هواداران را نگران کرده است.

آدیداس با ویدیویی از پیراهن اصلی رئال مادرید در فصل ۲۲-۲۰۲۱ رونمایی کرد که در این ویدیو از گل زیدان به لورکوزن درفینال چمپیونزلیگ ۲۰۰۲ هعم یاد شد اما هیچ خبری از راموس در این کلیپ تبلیغاتی نبود. این در حالیست که مارسلو در این کلیپ وجود داشت و در بخشی از آن کاپ قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برد. همین مسئله باعث شده تا خیلی ها تصور کنند که راموس از رئال می رود و مارسلو کاپیتان رئال در فصل اینده خواهد بود. در عکس ها نیز تصاویر بازیکنان زیادی از تیم های مردان و زنان دیده می شود اما هیچ خبری از راموس یا واران نیست. این در حالیست که مارسلو و بنزما در تصاویر دیده می شوند و هیچ بعید نیست که این دو کاپیتان های اول و دوم رئال مادرید در فصل آینده باشند.

تنها خواسته راموس از مدیران رئال مادرید این است که قراردادش دو ساله تمدید شود. برای او کاهش ده درصدی دستمزد اهمیتی ندارد چرا که به فکر پول نیست اما انتظار دارد که قراردادش دو ساله تمدید شود چرا که نمی خواهد یک سال بعد در همین زمان دوباره درگیر تمدید باشد. راموس می خواهد خیالش حداقل تا سال ۲۰۲۳ یعنی پایان جام جهانی راحت باشد. راموس به خاطر بحث های تمدید و فصلی مملو از مصدومیت یورو را از دست داد اما نمی خواهد جام جهانی قطر را از دست بدهد.  اگر در هفته های اخیر تغییری حاصل نشود جدایی راموس دور از انتظار نیست چرا که سیتی و پی اس جی منتظرش هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مارسلو و بنزما، کاپیتان های رئال مادرید در فصل آینده؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ