آبشار عجیبی در آمریکا که غیب می‌شود

0

آبشار بسیار عجیبی در مرز بین آمریکا و کانادا وجود دارد که برای مدت زیادی به عنوان یک مقصد مرموز شناخته می‌شد. آبشار شیطان یک آبشار دوقلو است که در ادامه رودخانه برول در پارک سی آر مگنی وجود دارد.

قسمت شرقی این آبشار مانند هر جای دیگری به دریاچه‌ای در پایین آن می‌ریزد، اما نکته عجیب این میباشد که قسمت سمت چپ این آبشار در حفره‌ای ریخته و ناپدید می‌شود.

افراد زیادی از این ماجرای عجیب شوکه شده اند تا جایی که محققان زیادی به این منطقه آمده و روی آن تحقیق کرده اند.

مردم وسایلی را به درون آب انداختند تا مسیر آن را ببینند، اما پس از آن هرچه جستجو کردند نتوانستند آن جسم را پیدا نمایند. در حالیکه تا به حال هیچ کس این جرات را نداشته که به درون آب بپرد.

بر اساس افسانه‌ های محلی گفته شده است که زمانی یک خودرو که نوجوانانی آن را هدایت می‌کردند کنترل خود را از دست داده و به درون آن افتاده است که توسط سوراخ بلعیده شده و پس از آن هرگز دیده نشده است، البته این‌ ها افسانه‌ های محلی بیش نیست، بیایید این قضیه رو از بعد علمی ببینیم.

دانستنی های جالب جالب و خواندنی افسانه های عجیب و غریب افسانه های عجیب دنیا اخبار جالب آبشار عجیب آبشار شیطان

آیا این آبشار عجیب به شهری زیرزمینی و ناشناخته در هسته زمین می‌رسد؟

جواب منفی است. وزارت منابع طبیعی مینه سوتا گفته است که آب این آبشار از راه‌های زیر زمینی عبور کرده و مجددا به بالای رودخانه بر می‌گردد. متخصصان و محققان با اندازه گیری بخشی از حجم آب فهمیده اند که آبی که قبل از جدا شدن جریان دارد با حجم آبی که از نقطه شروع آبشار با پایین سقوط می‌کنند یکسان می‌باشد. نتیجه این قضیه این است که آب آبشار شیطان در جایی به رودخانه برمی گردد.

یکی از محققان به نام گرین می‌گوید: (چیزی که ما حدس میزنیم اتفاق می‌افتد این بوده که آب به درون حفره می‌رود و مجددا به ابتدای آبشار (دقیقا جایی که آب فرو میریزد) برمی گردد.

برای اطمینان از این مورد، گرین و کالوین الکساندر، همکارانی در دانشگاه مینه سوتا، نقشه‌ای طراحی کرده اند که بتوانند به طور قطع نتیجه بگیرند که آب به کجا می‌رود. در جریان آب کم، آن‌ها یک رنگ فلورسنت، زیست تخریب پذیر را به حفره می‌اندازند و بررسی می‌کنند که این رنگ از کجا ظاهر می‌شود.

خیر. دینامیک سیالات این مورد را نیز توضیح می‌دهد. الکساندر می‌گوید: (استخر غوطه وری زیر حرفه، یک سیستم باور نکردنی قوی از جریان‌های مجدد بوده که قادر به تجزیه مواد و نگه داشتن آن در زیر آب است تا زمانی که در بعضی منافذ به سمت پایین جریان یابد.)

منبع : فنی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ