آمار و رکوردهای آنچلوتی در دوره اولش: به دنبال صاف کردن طلبش با لالیگا

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی در سن ۶۱ سالگی برای شروع دوره دومش به رئال برگشت. بدون تردید آمار آنچلوتی در دوره اولش درخشان بود و حالا کارلتو برای ادامه همان روند و ثبت رکوردهایی ویژه به رئال مادرید می آید.

طلب قبلی از لالیگا: آنچلوتی تنها مربی ایست که چهار تا از پنج لیگ بزرا برده : با میلان قهرمان ایتالیا شد، با چلسی لیگ انگلیس ار برده، با پی اس جی قهرمان لیگ فرانسه شده و با بایرن مونیخ هم بوندسلیگا را کسب کرده است. حالا کارلتو می تواند به اولین مربی تاریخ تبدیل شود که پنج لیگ بزرگ را برده است.

اسطوره چمپیونزلیگ : کارلتو در کنار زین الدین زیدان و باب پیسلی تنها مربیان تاریخ هستند که سه بار قهرمان اروپا شده اند. البته کارلتو تنها مربی ایست که در دو تیم مختلف این کار را کرده چرا که زیزو در رئال و پیسلی در لیورپول به این رکورد رسیده اند اما آنچلوتی دو بار در میلان و یک بار در رئال قهرمان اروپا شده است.

بهترین درصد پیروزی در تاریخ رئال: آنچلوتی ۷۵ درصد از بازیها در دوره اولش در رئال را با پیروزی پشت سر گذاشت یعنی ۸۹ برد از ۱۱۹ بازی که بهترین رکورد تاریخ در میان مربیانی با بیش از ۵۰ بازی در رئال است. آنچلوتی از سویی اولین مربی تاریخ رئال است که به رکورد چهار جام در یک سال رسید و در سال ۲۰۱۴ این کار را کرد. سه سال بعد زیدان با رکورد پنج جام در سال ۲۰۱۷ از او عبور کرد.

یک روند تاریخی: آنچلوتی در رئال به رکورد ۲۲ برد پیاپی رسید که بهترین رکورد تاریخ رئال است. در حقیقت از زمان برد پنج بر یک مقابل بازل تا زمان پیروزی مقابل سن لورنزو در فینال جام جهانی باشگاه ها این رکورد ثبت شد. هیچ تیمی در تاریخ لالیگا به چنین رکوردی نرسیده است.

هم رده با بین هاکر : کارلو آنچلوتی از سویی با ۳۱ بازی پیاپی بی شکست توانست با بین هاکر از نظر شکست ناپذیری پیاپی برابری کندکه البته زیدان با رکورد ۴۰ بازی پیاپی رکوردش را شکست و به بهترین رکورد تاریخ باشگاه رسید.

اتلتیکو کابوسش است به جز روزهای بزرگ: آنچلوتی سیزده بار به مصاف اتلتیکو رفت که فقط چهار برد کسب کرد اما بردهایش در رزوهای بزرگ بودند: مثل فینال چمپیونزلیگ یا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا.  کارلتو در مقابل تیم سیمئونه پنج شکست را تحمل کرد که یکی از آنها بدترین شکستش در رئال با نتیجه چهار بر صفر بود.

ایسکو بازیکن محبوبش:  آنچلوتی در دوره اولش در رئال در ۱۰۶ بازی از ایسکو استفاده کرد که بازیکن مالاگایی فقط در ۷۷ تایش بازی کرد. هیچ بازیکن دیگری در این تعداد بازی حضور نداشت.

قدرت بی بی سی : آنچلوتی در دو فصل در رئال رکورد ۳۲۲ گل زده را در همه تورنمنت ها داشت که ۶۱.۲ درصد توسط مثلث هجومی اش به ثبت رسید: رونالدو با ۱۱۲ ، بنزما با ۴۶ و بیل با ۳۹ گل درخشان بودند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آمار و رکوردهای آنچلوتی در دوره اولش: به دنبال صاف کردن طلبش با لالیگا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ