آس: اختلاف عمیق و غیرقابل رفع میان پرز و سرجیو راموس

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که کم کم هواداران رئال مادرید باید برای وداع با سرجیو راموس پس از ۱۶ سال آماده شوند. در فاصله چهار هفته تا پایان قرارداد هیچ خبری از تمدید نیست و اختلاف میان راموس و پرز کاملا شدید است. آلابا ۲۸ ساله با قراردادی پنج ساله به رئال پیوست و همان دستمزدی را می گیرد که قرار بود راموس بگیرد و از سویی کاپیتان در تبلیغات پیراهن جدید رئال حضور نداشته است.

رابطه پرز و راموس هرگز رابطه گرمی نبود اما اختلافشان این قدر عمیق هم نبود. در حقیقت راموس در سال ۲۰۱۵ در یک قدمی پیوستن به منچستریونایتد قرار داشت اما در آن زمان پرز که به خاطر رفتن کاسیاس با انتقادهای شدیدی مواجه بود، مجبور شد که به خواسته راموس تن بدهد و جلوی رفتن وی را بگیرد. بزرگترین اختلاف راموس و پرز بعد از شکست مقابل آژاکس در سال ۲۰۱۹ بود که در آن زمان در رختکن با هم درگیری لفظی شدیدی داشتند. در آن شب راموس از ترکیبی که توسط پرز چیده شده انتقاد کرد و خطاب به پرز گفت که پول باقیمانده قراردادش را بدهد و برود. در تابستان ، راموس خواستار رفتن به چین به صورت رایگان شد که پرز مخالفت کرد و از تیم چینی حق انتقال را خواست. این بار راموس از هواداران عذرخواهی کرد و در رئال ماند.

راموس هرگز شخصیت ارامی نداشته است و همواره با صراحت از چیزهایی که ناراحتش کرده، انتقاد کرده است. به طور مثال زمانی جلوی حضور کونته در رئال را گرفت و حالا به نظر می رسد که پرز می خواهد انتقام همه این رک گویی ها را از کاپیتان بگیرد و درها را به روی رفتنش باز کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آس: اختلاف عمیق و غیرقابل رفع میان پرز و سرجیو راموس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ