جوردی کرایوف : تجربه ام به باشگاه کمک بسیار زیادی خواهد کرد ; هرکاری که باشد آماده انجام آن هستم !

0

بارسا نیوز – جوردی کرایوف به بارسلونا بازگشت

 

او از ۱ آگوست میتواند در بخش مدیریتی باشگاه شروع به کار کند . خود او در خصوص بازگشت به تیم گفت

من برای کمک به باشگاه آمده ام و انگیزه بسیار زیادی هم دارم , حدود ۲۵ سال از زمان رفتنم از باشگاه میگذرد و اکنون حسی شبیه به آمدن به خانه را دارم . شناختن بارسا به من در طول کار و وفق ‍پیدا کردن با کار ها کمک میکند.

حضورم اینجا باعث افتخارم است من بسیار از مدیریت سپاسگذارم و با تمام نیت که دارم تمام تلاشم را برای باشگاه و کمک به آن انجام خواهم داد .

وی ادامه داد |

مسئله فعلی ادغام با باشگاه است و کار های زیادی برای انجام دادن وجود دارد من در سال های گذشته به مکان ها و باشگاه های متفاوتی قدم برداشته ام و امروز آمده ام تا کمک کنم حالا هر کاری که باشد !

پدر من با دو باشگاه در آمیخته بود و اینجا تقریبا خانه من است و اینجا بزرگ شدم رابطه یوهان ها با بارسلونا کاملا مشخص است بدیهی است که دوست دارم جا پای یوهان کرایوف بزارم اما او یک مرد جاودانه خواهد بود .

تجربه ای که دارم به باشگاه بسیار کمک خواهد کرد . از باشگاه شنژن هم بسیار ممنونم که از زمان ورودم به من کمک کرده است آن ها یکی از باشگاه های قدرتمند چین خواهند بود . ما تازه شروع کرده بودیم اما آن ها رویا من را درک کردند من به آن ها گفته بودم بارسا تنها باشگاهی در جهان است که اگر به من درخواست بدهد اولین کار یک بلیط هواپیما خواهم گرفت .

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

جوردی کرایوف : تجربه ام به باشگاه کمک بسیار زیادی خواهد کرد ; هرکاری که باشد آماده انجام آن هستم !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ