رواج شغل های پولساز اینستاگرامی در ایران + تصاویر

0
هر چند مدتی است که فروشگاه های اینترنتی راه خود را در اقتصاد ایران پیدا کرده اند و برندهای مطرح در ایران با استفاده از سایت های خرید و فروش اینترنتی و سایت های تخفیف برای خود مشتری جذب می کنند و اکثریت هم یک وب سایت برای تبلیغ محصولات خود دارند اما در این میان نمی توان از نقش اپلیکیشن های تلفن همراه مانند تلگرام، وایبر و اینستاگرام در تجارت و کسب و کارهای کوچک گذشت.

از همان شروع به فراگیر شدن وایبر و تلگرام و اینستاگرام در ایران، عده ای بودند که با استفاده از نبوغ اقتصادی خود گروه ها و پیج های تجاری در این اپلیکیشن ها به تبلیغ و فروش محصولات خود پرداختند. در این بین اینستاگرام به عنوان اپلیکیشنی که به امکان اشتراک عکس را به مخاطین می داد بسیار بیشتر مورد توجه صنایع کوچک ، تجارت های محدود پوشاک و لباس و مشاغل خانگی قرار گرفت.

حالا نیز کار به جایی رسیده است که به جرات می توان گفت در ایران بسیاری از محصولات مرتبط با مد، لباس، فشن و لوازم آرایشی توانسته‌اند از اینستاگرام به عنوان ویترین خود استفاده کنند و به نمایش و فروش  محصولات بپردازند.

به این ترتیب می توان گفت، هرچند هدف از ایجاد اینستاگرام  فروش کالا نبوده، اما استفادۀ گوناگون کاربران از آن باعث شده تا به جایگاهی مهم برای معرفی محصولات برندهای خانگی و کوچک برسد و  کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط نیز این روزها برای معرفی خدمات و محصولات خود به این پدیدۀ جذاب روی آورده‌اند.

حالا در پیج های ایرانی اینستاگرام از عینک، شال و کلاه گرفته تا مانتو، ساعت، جواهرات و … به فروش می رسند.

مزون‌های مختلف، فروشگاه‌های کوچک و گمنام و … به لطف اینستاگرام و البته خلاقیت صاحبانشان، توانسته‌اند در این شبکه اجتماعی برای خود نام و نشانی دست و پا کنند و این موضوع برای آنها تا آنجا حیاتی شده است که در برخی مواقع قبل از معرفی آدرس فیزیکی فروشگاه خود، نام صفحه رسمی‌شان در اینستاگرام را به مشتری اعلام می‌کنند و از مشتری می خواهند برای دیدن محصولاتشان به پیج اینستاگرامشان مراجعه کند!

البته کسب درآمد در اینستاگرام به همین جا ختم نمی‌شود و صفحه های افراد مشهور و معروف و پیج هایی که فالورهای(Follower) زیاد دارند با گرفتن تبلیغ برای صفحه خود کسب درآمد می کنند.

نرخ فقط یک ساعت تبلیغ در صفحه‌های شخصی پربازدید اینستاگرامی، حداقل ده هزار تومان تا ۱۰۰ هزارتومان است و برخی دیگر نیز به ازای جذب هر ۱۰۰۰ طرفدار (Follower) برای صفحۀ مشتری حداقل ۳۰ هزار تومان تا ۵۰‌ هزار تومان دریافت می‌کنند!

کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از اینترنت آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن آموزش اینستاگرام

به این ترتیب است که بازار کار در اینستاگرام داغ است و این روزها اینستاگرام به فروشگاهی تبدیل شده که نه مالیات دارد و نه هزینه مغازه و برای مشاغل خانگی مانند تزئین ژله، بافتنی، خیاطی و … به خصوص برای بانوان درامد زایی می کند تا نسل جدیدی از تجارت در ایران در راه باشد که آغازگر آن مشاغل خانگی و کوچک هستند.

عکس های زیر نشان دهنده نمونه هایی از این فروشگاه ها در اینستاگرام است:

کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از اینترنت آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن آموزش اینستاگرام
فروش لباس دسته دوم
کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از اینترنت آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن آموزش اینستاگرام
فروش بافتنی

   کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از اینترنت آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن آموزش اینستاگرام
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ