فریاد شیران: باید تشویق می شدم برکنارم کردند

0

فریاد شیران: باید تشویق می شدم برکنارم کردنداخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پایگاه خبری ساتین – ناصر فریاد شیران امروز در یک مصاحبه رادیویی به تو ضیح اتفاقاتی پرداخت که منجر به جدایی او از استقلال شد.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، ماجرای استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال تهران در نهایت به استعفای مدیر آکادمی این تیم ختم شد.

 فریاد شیران در ابتدا در مورد این‌که محل اختلاف مددی و سه عضو هیئت مدیره، گفت: من نمیخواهم وارد حاشیه شوم، میخواهم از عملکردم صحبت کنم. خوشحالم که اینهمه مهم هستم که اعضای هیئت مدیره باشگاه بخاطر من استعفا می‌دهند که جای خوشحالی دارد. من به آقای مددی هم تبریک می گویم بخاطر حسن انتخابشان و حمایت هایی که از بنده کردند.  میخواهم به هواداران بزرگ استقلال بگویم فوتبال ما آدم های سالم نمیخواهد!  من فقط بخاطر هواداران عزیز استعفا دادم. کسی نمیتواند به من بگوید استعفا دهم و فقط بخاطر مصلحت باشگاه این کار را کردم.

او در مورد اتهامات و شایعات فضای مجازی اظهار کرد: اخباری در شبکه‌های مجازی منتشر شد و کسانی که آتش بیار معرکه بودند بنده را به شدت تخریب کردند و چنان فحاشی‌هایی به من شد و بنده را دلال بازیکن نامیدند از طرف کسانی که منافعشان از آکادمی قطع شده بود. آقای نظری جزو کسانی بودند که در اکادمی بیشتر میامدند و گله من از ایشان خیلی بیشتر است. گله از نظری این است که حضور داشتند و اقدامات و کارهایم را دیدند و من برای خودم متاسفم که با توجه به عملکردم که باید تشویق شوم و پاداش بدهند باید این طور برکنار شوم.

مدیر مستعفی آکادمی استقلال در خصوص مدیریت قبلی آکادمی گفت: من کارت خوان نداشتم و مدیر آکادمی قبلی کارتخوان داشت! او کارتخوان داشت و پنج سال محروم شد و برادرش کارت میکشید و همچنین مهر باشگاه را جعل کردند. بنده حصاری کشیده بودم دور ورزشگاه امام رضا و افراد سالم میتوانستند وارد شوند ولی افرادی که دلال و منفعت طلب بودند راه نداشتند و من در آکادمی اصلاحات انجام دادم.

او در مورد عملکرد خود تصریح کرد: پنج سال عضو کمیته اخلاق بودم و بازرس کانون مربیان فوتبال ایران هستم من فقط بخاطر کار سالم میجنگم و تلاش کردم محیط سالمی برای خانواده ها به وجود بیاورم. نتایجی که من گرفتم از زمان قبل از انقلاب تا بحال بی سابقه بوده است. دو قهرمانی با امید و نوجوانان، نایب قهرمانی با جوانان و یک مقام سومی نسبت به حریف سنتی مان پرسپولیس که بالاتر از هفتم هشتم نیستند. در آکادمی پرسپولیس محمد پنجعلی کار می‌کند که بازیکن تیم ملی بودند و بنده فقط یک بازیکن معمولی درجه سه بودم اما در کار مربیگری و مدیریت ورزش کارم را بلدم و خداراشکر با خیال راحت استعفا دادم و از آقای مددی و هواداران و پیشکسوتان که آمدند و اقدامات و اصلاحات من را دیدند از کلاس زبان تا تست پیکر سنجی که محل اختلاف ماجرای اختلاف سن آکادمی کیا و… هم بود. مکاتبه ای که فیفا با باشگاه داشت و بنده به صورت تصویری صحبت کردم که گفتند این تست جزو الزامات و حرفه ای سازی است.خبرش در سایت باشگاه وجود دارد که آکادمی باشگاه استقلال جزو برترین اکادمی کشور انتخاب شده است به خاطر نتایج و کارهایی که انجام دادیم. من مورد تشویق نماینده فیفا قرار گرفتم. انشاالله مدیر بعدی کار های مرا پیگیری کند. تست پیکر سنجی ای که من انجام دادم فدراسیون هم ندارد و قرار بود دستگاه هایش را هم بخریم و ما میتوانستیم از این راه هم در آمد زایی کنیم.

او در پایان در دفاع از عملکرد و مورد تایید بودن کارهایش تصریح کرد: بالاترین ارگان نظارتی کشور که بازرسی کل کشور است هفته پیش در حضور اقای مددی آمدند و عملکرد من را تایید کردند و اصرار داشتند که نیروهایی مثل فریاد شیران ها باید در آکادمی‌ها باشند و فضا را سالم کنند تا بتوانند بازیکنان خوب فنی و با اخلاق تحویل فوتبال بدهند و این هم مهر تاییدی به عملکرد مثبت من بود. در آخر باید بگویم: آقای مددی با تمام تلاشی که می‌کند تنهاست.

۱۴۷۰

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ