پیام مدیران رئال به راموس در مورد تمدید لوکاس:«شرایط شما با هم فرق داشت!»

0

رئال مادرید نیوز : لوکاس وازکز ۲۹ ساله بالاخره به خواسته خود رسید و قراردادش را تا ۲۰۲۴ تمدید کرد. دستمزد او از سالانه سه به پنج میلیون یورو رسید. بدین ترتیب آنچلوتی که در ۱۴ سالگی به رئال ملحق شده بود سه سال دیگر در تیم خواهد ماند.

رئال مادرید چند هفته پیش هم تمدید مودریچ را به صورت رسمی اعلام کرده بود. بدین ترتیب راموس تنها بازیکن رئال است که قراردادش تا ۳۰ ژوئن به اتمام می رسد. راموس پیشنهاد رئال برای تمدید یک ساله را نپذیرفته چرا که انتظار تمدید دو ساله را دارد هر چند که به نظر می رسد با کاهش ده درصدی دستمزد مشکلی ندارد.

هر چند که نزدیکان راموس معتقدند که اگر باشگاه ادعای بی پولی دارد، چرا در مورد لوکاس تبعیض قائل شده و قرارداد وی با افزایش دستمزد تمدید شده، اما مدیران رئال در جواب گفته اند که لوکاس پاداش فصل خوبش را گرفته در حالی که راموس عملکرد خوبی در ماه های اخیر خوب ظاهر نشده و با ابهامات زیادی عمل کرده است.

البته لوکاس کاهش ده درصدی دستمزد در فصل گذشته را پذیرفت، موردی که راموس هنوز با آن موافقت نکرده است.  به گفته اونداسرو، مدیران رئال از این که راموس از هم تیمی هایش خواسته با کاهش ده درصدی دستمزد مخالفت کنند، دلخور هستند. البته مورد مودریچ هم متفاوت است و لوکا با کاهش ده درصدی دستمزد، قراردادش را تمدید کرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پیام مدیران رئال به راموس در مورد تمدید لوکاس:«شرایط شما با هم فرق داشت!»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ