پی اس جی به دنبال خرید سه بازیکن برای جلب رضایت امباپه؛ فعلا دنبال رونالدو نیستند

0

رئال مادرید نیوز : پی اس جی می داند که یکی از دلایل اصرار امباپه به جدایی این است که حس می کند با تیم فرانسوی نمی تواند جام های بزرگ مثل چمپیونزلیگ را ببرد و بدین ترتیب از کسب جوایز فردی نیز دور خواهد بود.

در این شرایط به گفته مارکا، پی اس جی می خواهد با خرید بازیکنان در پست های مختلف نظر امباپه را جلب کند. آنها می خواهند با پرداخت ۵۰ میلیون یورو به اورتون، قرارداد مویزه کین را به حالت قطعی در بیاورند. اگر ایکاردی بماند با توجه به حضور چهره هایی نظیر دی ماریا و نیمار خط حمله پی اس جی تکمیل است. تیم فرانسوی به همین خاطر فعلا اولویتش را روی خرید امباپه گذاشته و کلا به رونالدو فکر نمی کند. البته اگر در نهایت کیلیان را به رئال بفروشند، شرایط فرق دارد.

از طرفی دیگر پی اس جی به دنبال تقویت ترکیبش در پست های دیگر است. آنها می خواهند با پرداخت ۶۰ میلیون یورو کاماوینگا را از رن برای تقویت خط هافبکشان بخرند و از سویی برای پست دفاع راست نیز می خواهند با پرداخت ۶۰ میلیون یورو اشرف حکیمی را از اینتر بخرند. آنها تصور می کنند که با این روش می توانند امباپه را راضی کنند که قراردادش را تمدید کند و در پاریس بماند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پی اس جی به دنبال خرید سه بازیکن برای جلب رضایت امباپه؛ فعلا دنبال رونالدو نیستند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ