ABC: ده بازیکن در لیست فروش رئال مادرید

0

رئال مادرید نیوز ABC در گزارشی عنوان کرده است که در حال حاضر لیست خروج در رئال مادرید شامل ده بازیکن است که البته باید بازیکنان قرضی را هم در نظر گرفت.

در حقیقت بیل، ایسکو، مارسلو، ماریانو، یوویچ، سبایوس بازیکنانی هستند که در لیست خروج رئال قرار دارند و باید بروند. چهار نفر اول حتی اگر به صورت رایگان جدا شوند هم باشگاه با نپرداختن دستمزدشان از چیزی حدود سالانه ۸۰ میلیون یورو با احتساب مالیات جدا می شود. رئال در مورد دو تای دیگر هم می خواهد بخشی از هزینه هایی که برایشان کرده را هم جبران کند.

مایورال همچنان با رم یک سال دیگر قرضی قرارداد دارد و جالوروسی ها بدون پرداخت ۱۵ میلیون یورو او را حفظ می کنند و باید دید که آیا در تابستان ۲۰۲۲ حاضر می شوند برای قطعی کردن قراردادش ۲۰ میلیون یورو بپردازند یا نه. از سویی براهیم دیاز، کوبو و رینیر هم به گفته ABC همچنان باید قرضی جدا شوند و تجربه اندوزی کنند. کوبو باید پس از فصل پرفراز و نشیب ثابت کند که لایق برگشت به رئال در تابستان ۲۰۲۲ است که درخشش در المپیک هم می تواند برایش مشتری پیدا کند. رینیر از نیمکت نشینی در دورتموند خسته شده و باید به تیمی برود که بازی کند. براهیم نیز فصل خوبی در میلان داشته و می تواند امسال خودش را ثابت کند و با اطمینانی بیشتر در تابستان آینده به رئال برگردد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ABC: ده بازیکن در لیست فروش رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ