علی نامداری انبوه ساز استقلالی کیست ؟

0

در فصل نقل و انتقالات که استقلال برای خرید بازیکنان جدید و البته تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی خود نیاز مبرم به پول داشت، فردی به نام نامداری که از انبوه سازان معروف تهران است کمکی ۳۵ میلیاردی به باشگاه کرد.

آنطور که طرفداری بدون ذکر منبع نوشته نامداری در این بین شرط کرده بود در ازای پرداخت این ۳۵ میلیارد باید به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال انتخاب شود که این موضوع با موافقت اعضای هیات مدیره روبرو شده بود اما بعد از عقد قرارداد آبی ها با کارگزار جدید هیات مدیره دیگر نیازی به کمک های این چنینی نداشت و در واقع حاضر نشد به وعده ای که به این فرد داده بود عمل کند.

حالا از استقلال خبر می رسد این فرد تمام ۳۵ میلیاردی که به این باشگاه کمک کرده بود را طلب کرده و این موضوعی است که می تواند باشگاه استقلال را با دردسری بزرگ روبرو کند.

علی نامداری کیست علی نامداری ثروتمندترین افراد ایران ثروت علی نامدای بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران برج سازان معروف تهران انبوه سازان تهران اسامی ثروتمندان ایران

این اتفاق در شرایطی است که قرارداد استقلال با کارگزار جدید خود ۸۰ میلیارد تومان است و اگر نامداری بتواند ادعای خود را از طریق مراجع قانونی ثابت کند، باشگاه با دردسری بزرگ روبرو خواهد شد و باید بخشی مهمی از این پول را به او پرداخت کند.

منبع : تابناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ