بارسلونا می خواهد برای خرید آیمریک لاپورت اقدام کند

0

بارسا نیوز – به گزارش اسپورت ، روابط دو باشگاه بارسلونا و منچستر سیتی در دوران جوزپ ماریا بارتومئو خوب نبود ، اما هم اکنون دو باشگاه می خواهند در تابستان پیش رو یک معامله دو طرفه انجام دهند.

 

بارسلونا در تیم خود اکنون ۶ مدافع میانی دارد که عبارت هستند از : جرارد پیکه ، کلمنت لنگلت ، ساموئل اومتیتی ، اسکار مینگوئزا ، رونالد آرائوخو و اریک گارسیا. از بین این مدافعان بارسلونا می خواهد اومتیتی را که تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد و دستمزد بالایی دریافت می کند را به فروش برساند.

 

آیمریک لاپورت به دلیل مصدومیت های خود از تفکرات پپ گواردیولا خارج شده است و سرمربی اسپانیایی زوج جان استونز و روبن دیاز را به لاپورت ترجیح می دهد. بارسلونا در سال ۲۰۱۸ به دنبال او بود ، اما حاضر نشد بند ۶۵ میلیون یورویی او را بپردازد.

 

با توجه به شرایط اقتصادی بارسلونا ، کاتالان ها توان پرداخت مبلغ مدنظر سیتی را نخواهند داشت. پس بارسلونا یا باید از سیتی تخفیف بگیرد یا از معاوضه استفاده کند. سرجی روبرتو بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا است که توانایی بازی در دو پست دفاع راست و هافبک میانی را دارد.

 

سرجی روبرتو به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی کافی بدنی در این فصل به صورت نامنظم بازی کرده است و قرارداد او با بلوگرانا فقط ۱ فصل دیگر اعتبار دارد و به نظر می رسد دیگر در برنامه های کومان جا ندارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

بارسلونا می خواهد برای خرید آیمریک لاپورت اقدام کند

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ