اریک گارسیا : حضور در بارسلونا مانند یک رویا است ؛ همه چیزم برای بارسلونا خواهم داد !

0

بارسا نیوز – اریک گارسیا مدافع جدید بارسلونا که به تازگی توسط باشگاه خریداری شده است و هم اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو به سر می برد ، درباره پیوستن به بارسلونا صحبت کرد.

 

اریک گارسیا به صورت بازیکن آزاد و رایگان از منچستر سیتی به بارسلونا پیوست. او محصول آکادمی لاماسیا است و مجددا به خانه خود بازگشته است.

 

بازگشت به بارسلونا

من قصد دارم همه چیزم را برای این باشگاه بدهم. من نمی توانم صبر کنم تا با هم تیمی هایم تمرین کنم و در ورزشگاه نیوکمپ بازی کنم.

 

حضور در آکادمی لاماسیا

همه چیز از کودکی من و از این مکان شروع شد و اکنون بازگشتم. حضور در اینجا مانند یک رویا است. من به عنوان بازیکن بارسلونا بزرگ شده ام و می خواهم در این باشگاه بازی کنم. فکر می کنم اینجا مکانی است که هر فوتبالیستی می خواهد در آن حضور داشته باشد.

 

ترک بارسلونا

من ۵ سال پیش در جایگاه تصمیم گیری بودم و فکر می کنم که اگر روزی فرصت پیدا کنم که اکنون آن را دارم ، بازگشت خارق العاده خواهد بود. اکنون آن ها با من امضا کردند و من همه همه تلاش خودم را برای باشگاهی که همه چیز به من داد ، انجام خواهم داد.

 

آنسو فاتی

لاماسیا مکان استعداد های خارق العاده است. من فرصت داشتم مدت ها با آنسو کار کنم و اکنون دوباره با هم ملاقات خواهیم کرد که این موضوع باورنکردنی است. من فکر می کنم او در اینجا دوران فوق العاده ای خواهد داشت.

 

آخرین بازی برای بارسلونا پیش از خروج

وقتی ۱۶ ساله بودم ، در جام کاتالونیا برابر تیم دم بود. من مصدوم شدم و تا ۵ ماه از میادین دور بودم.

 

هدف تو در بارسلونا

هدف من کمک به تیم است. اکنون با تجربه بیشتری آمده ام و می خواهم بیشتر بازی کنم. من سعی می کنم در تیم رهبر باشم ، در زمین زیاد صحبت می کنم و دوست دارم به هم تیمی هایم کمک کنم.

 

پپ گواردیولا

من به عنوان هوادار بارسلونا برنده ۶ گانه بزرگ شدم و پس از آن او سرمربی من شد. این اتفاق باورنکردنی بود. من از او بابت همه چیز سپاسگزار هستم.

 

بازی فوتبال مورد علاقه تو

بازی ۵-۰ برابر رئال مادرید. من کودک بودم ، اما آن اتفاق باورنکردنی بود.

 

گارسیا در پایان مصاحبه گفت :

اکنون من در حال شروع یک کار جدید هستم و به تیم اصلی می رسم. من از حضور در اینجا خوشحال هستم و امیدوار هستم که به چیزهای خوبی دست پیدا کنم. من زیاد به آینده فکر نمی کنم و ترجیح می دهد روی زمان حال تمرکز کنم. این رویایی است که به عنوان هوادار بارسلونا اینجا باشم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

اریک گارسیا : حضور در بارسلونا مانند یک رویا است ؛ همه چیزم برای بارسلونا خواهم داد !

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ