ماجرای ممنوع الکاری یک مجری استقلالی/ تلویزیون به مجریان هوادار تیم‌ها تذکر نمی‌دهد؟

0

پرسپولیس نیوز – بار دیگر یکی از مجریان ورزشی تلویزیون حرف‌هایی زده که باعث ناراحتی شدید هواداران پرسپولیس شده است. این اولین باری نیست که مجریان تلویزیون جعبه جادویی را با فضای ورزشگاه اشتباه می‌گیرند و حرف‌هایی می‌زنند که میلیون‌ها نفر را آزرده می‌کند.

در موارد قبلی توهین به لوگوی استقلال را هم داشتیم که در نهایت طرف پس از یک عذرخواهی به کارش برگشت و آب از آب تکان نخورد. در این که یک مجری ورزشی باید بی‌طرف باشد شکی نیست اما حتی اگر بپذیریم که طرفدار تیمی‌بودن برای یک مجری ایرادی ندارد، باز هم این سوال پیش می‌آید که چرا یک مجری باید حرفی بزند که طرفداران یک تیم ناراحت شوند؟ آن هم وقتی قرار باشد راجع به پرسپولیس و استقلال که میلیون‌ها هوادار دارند، صحبت شود.

حتی اعتقاد راسخ داریم هواداران سایر تیم‌ها را هم نباید رنجاند. اگر کرکری هم خوانده می‌شود باید کاملا محترمانه بوده و یکسری خط قرمزها در آن رعایت شود وگرنه همین می‌شود که امروز شده است.

امروز یک مجری حرف‌هایی را درباره قهرمانی پرسپولیس زده که ممنوع الکار شده و قبلا هم آن دیگری لوگوی استقلال را مسخره کرده بود.

سوال مهم اما این است که آیا تلویزیون و مدیران شبکه‌ها و مدیران گروه ورزش قبل از هر اجرایی به مجریان خود تذکر نمی‌دهند که مراعات یکسری مسائل را بکنند؟ واقعا چرا باید صبر کرد تا یک مجری هر چه دلش می‌خواهد بگوید و بعد او را ممنوع الکار کنند؟ آیا پیشگیری بهتر از درمان نیست؟ آیا نباید یک دستورالعمل کلی در اختیار مجریان ورزشی قرار بگیرد که آنها حق اظهار نظرهای شخصی و هواداری را نداشته باشند و صحبتی نکنند که به میلیون‌ها نفر بربخورد؟

متاسفانه سال‌هاست که در شبکه‌های مختلف تلویزیون شاهد این معضل بزرگ هستیم و کری خوانی‌های عجیب یک سری از مجریان تبدیل به یک تفریح برای آنها شده است.

بامزه این که چنین مجریانی چند روزی ممنوع الکار می‌شوند و بلافاصله با یک عذرخواهی برمی‌گردند. درست مثل ماجرای علی ضیا و پرویز مظلومی‌که همه چیز با یک عذرخواهی حل شد. البته هیچ کس مشکلی با عذرخواهی ندارد اما از قدیم گفته اند سری را که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند.

ماجرای ممنوع الکاری یک مجری استقلالی/ تلویزیون به مجریان هوادار تیم‌ها تذکر نمی‌دهد؟

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ