باشگاه استقلال به دیاباته و میلیچ آماده باش داد؛ ویزای کارتان به زودی صادر می‌شود

0

باشگاه استقلال به دیاباته و میلیچ آماده باش داد؛ ویزای کارتان به زودی صادر می‌شوداخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پایگاه خبری ساتین- به احتمال زیاد، ویزای کار شیخ دیاباته و هروویه میلیچ امروز یا نهایتا فردا صادر می شود و این دو بازیکن می توانند برای تمرین کردن با استقلال به تهران بیایند.

به گزارش ساتین، طبق اخباری که به دست خبرنگار ساتین رسیده، امروز یا فردا ویزای کار دیاباته و میلیچ تمدید می شود و بعد از آن این دو بازیکن می توانند راهی ایران شوند.
از این رو مدیران باشگاه استقلال به دیاباته و میلیچ که در فرانسه و کرواسی به سر می برند آماده باش داده اند که به محض صدور ویزای کارشان برای آنها بلیط تهیه خواهد شد و این دو بازیکن باید آماده سفر به ایران باشند.

میلیچ چندی پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش به باشگاه نوتیس(هشدار) داد اما به نظر می رسد او تا پایان مدت قراردادش با استقلال این تیم را همراهی خواهد کرد. او علاقه ویژه ای به استقلال دارد و حتی برای تمدید قرارداد فصل مدتهاست به باشگاه چراغ سبز نشان داده است.

دیاباته هم یک بازیکن متعهد به قرارداد است و گفته حاضر است به استقلال برگردد و حتی برای تمدید قراردادش با باشگاه مذاکره کند. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال هنوز کفش طلایش را نگرفته و ظاهرا باشگاه استقلال پیگیر گرفتن کفش طلای او از سازمان لیگ هم هست.

۹۶۹۷

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ