بررسی شکایت استقلال از مهاجم پرسپولیس/ آیا شادی گل آل‌کثیر جنجالی بود؟

0

استقلال نیوز – پرسپولیس دربی ۹۵ را با گل عیسی آل کثیر پیروز شد. اما استقلالی‌ها معتقد هستند شادی مهاجم پرسپولیس توهین آمیز بوده و از او شکایت کردند. اینکه آیا شادی گل مهاجم پرسپولیس، غیراخلاقی بوده یا نه، سوالی است که اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید جوابش را مشخص کنند منتهی گلزن دربی ۹۵ که چنین عقیده‌ای نداشته است.

او دیشب و بعد از گلزنی در اولین حضورش در دربی، درباره شادی بعد از گلش چنین توضیحی داده است: خوشحالی من و این حرکتی که پس از گل‌هایم انجام می‌دهم یعنی پس از محرومیتم دوباره برگشته‌ام. من سمت نیمکت استقلال نرفتم و خوشحالی طبیعی خودم را انجام دادم.

بیشتر بخوانید:

  • رمزگشایی از مصاحبه گلایه آمیز یحیی گل محمدی/ شاخ اینستاگرامی چه کسی است؟

البته باشگاه استقلال عقیده دارد که آل کثیر مقابل جایگاه هواداران استقلال چنین شادی گلی داشته و تفسیر شادی گل با مشتهای گره کرده و با سرعت به جلو پرتاب کردن مشت از عقب به جلو را غیر اخلاقی دانسته است. 

برخی گفتند او شادی جنجالی را مقابل نیمکت استقلال انجام داده که زاویه حرکت او نشان می‌دهد که به سمت نیمکت استقلال نبوده اما به سمت جایگاه هواداران استقلال بوده که البته جایگاه هواداران استقلال خالی از جمعیت بوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه واکنشی به شکایت باشگاه استقلال از عیسی آل کثیر نشان خواهد داد.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

بررسی شکایت استقلال از مهاجم پرسپولیس/ آیا شادی گل آل‌کثیر جنجالی بود؟

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ