آینده مبهم میگل گوتیرز؛ در انتظار موافقت مارسلو برای جدایی

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید باید در مورد محصولات آکادمی خود تصمیم بگیرد و یکی از پیچیده ترین موارد مربوط به میگل گوتیرز است. مدیران رئال به واسطه عملکرد خوب وی در مقطع پایانی فصل در نظر دارند که از این بازیکن به عنوان جانشین مارسلو استفاده کنند اما در حال حاضر بازیکن برزیلی که یک سال دیگر قرارداد دارد، در مورد جدایی مقاومت می کند و همین مسئله کار را برای مارسلو مشکل تر می کند.

میگل گوتیرز در ابتدا حضورش در لیست تیم بزرگسالان رئال در فصل ۲۲-۲۰۲۱ را قطعی می دانست اما در حال حاضر مشکل اصلی این جاست که بازیکن برزیلی با وجود سه فصل ضعیف همچنان در مقابل رفتن مقاومت می کند. بازیکن برزیلی دستمزد بالایی را دریافت می کند یعنی سالی هشت میلیون یورو و رئال ترجیح می دهد که برود تا میگل گوتیرز جانشینش شود. از سویی رئال بدش نمی آید که میگل همچنان در کاستیا حضور داشته باشد تا این گونه انتظار دستمزد بیشتر را نداشته باشد و در صورت نیاز به تیم بزرگسالان ملحق شود. اگر میگل به تیم بزرگسالان بیاید دستمزد به مراتب بیشتری را دریافت می کند.

البته هنوز خیلی تا شروع فصل مانده و رئال مادرید عجله ای ندارد. میگل تا ۲۰۲۴ با رئال قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش ۴۰ میلیون یوروست اما اگر مارسلو بماند، احتمال جدایی قرضی او کم نیست چرا که به گفته آس، چهارده مشتری برای خرید او با رئال تماس گرفته اند.

انتونیو بلانکو دیگر محصول آکادمی رئال است که گفته می شود قرار است به ذخیره کاسمیرو در رئال تبدیل شود اما بازگشت احتمالی سبایوس می تواند کار را برای او مشکل کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آینده مبهم میگل گوتیرز؛ در انتظار موافقت مارسلو برای جدایی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ