هفت بازیکنی که فقط یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارند

0

رئال مادرید نیوز : طبیعتا سیاست های هر باشگاه بر مبنای مدت قرارداد بازیکنانش تعیین می شود چرا که بر اساس مدت قرارداد بازیکنان مشخص می شود که باشگاه چقدر روی آنها حساب می کند و چه استراتژی برای آینده خود دارد.

در حال حاضر راموس تنها بازیکنی است که رو به اتمام قراردادش است و فقط سه هفته تا پایان قراردادش مانده است. از سویی برخی بازیکنان نیز فقط یک سال دیگر قرارداد دارند : مودریچ که به تازگی تمدید کرده به علاوه ناچو، آلتوب،  مارسلو،  واران، بیل و ایسکو. از این جمع رئال فقط روی مدافع اسپانیایی حساب می کند و دو بازیکن برزیلی و مالاگایی باید به دنبال مشتری باشند هر چند که دستمزد بالایشان باعث می شود که مشتری پیدا نکنند. بیل هم روی کاغذ در لیست خروجی است اما نخریدن بازیکن شاید باعث شود که آنچلوتی به اجبار از او استفاده کند. آلتوبه جوان هم احتمالا فصل بعد همچنان دروازه بان سوم می ماند. به واران هم پیشنهاد تمدید داده شده اما این بازیکن جواب رد داده تا درهای رفتن به رویش باز شود.

کروس، کاسمیرو، آسنسیو، ماریانو، سبایوس، اودگارد و مایورال هم بازیکنانی هستند که تا ۲۰۲۳ قرارداد دارند یعنی باشگاه حداکثر باید تا تابستان بعدی تکلیفشان را مشخص کند. کورتوا، لونین، اودریوزولا، هازارد، لوکاس، وینیسیوس و کوبو تا ۲۰۲۴ قرارداد دارند.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

هفت بازیکنی که فقط یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ