مشکل جدی آنچلوتی نسبت به دوره اولش: افت شدید در فاز هجومی

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی به خوبی می داند که یکی از مشکلات اصلی رئال مادرید مربوط به مشکلات گلزنی است. کارلو در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش از بنزما خواست که تعداد گلهایش را افزایش بدهد و از ۳۰ به ۵۰ برسد یا ای که وینیسیوس و بقیه بازیکنان بیشتر گل بزنند. رئال در سه سال اخیر بعد از رونالدو مشکلات شدید گلزنی داشته و کارلتو باید این مشکل را حل کند.

آنچلوتی در دو فصل اولش در رئال آمار هجومی درخشانی داشت. مثلث بیل ، بنزما و رونالدو در این مدت ۱۹۷ گل به ثمر رساندند. آنها در فصل ۱۴-۱۳ به ۹۷ گل رسیدند و در فصل ۱۵-۱۴ به صد گل. اما کریم تنها عضو این مثلث است که در رئال در فصل گذشته حضور داشت و بیل هم شاید فصل بعد برگردد.

کریم به بازیکن متفاوتی تبدیل شده و در سه فصل اخیر ۸۷ گل زده اما کافی  نیست. بیل فصل گذشته ۱۶ گل زد که از میان بازیکنان رئال فقط بنزما با ۳۰ گل بیشتر از او گل زد. به همین خاطر است که کارلو برای رفع مشکلات هجومی خود حتی روی بازیکن ولزی هم حساب می کند.

رئال مادرید مشکل گلزنی دارد. در حال حاضر امید هواداران به خرید امباپه است که در فصل گذشته در پی اس جی در ۴۷ بازی ۴۲ گل زد اما اگر بازیکن فرانسوی خریده نشود این مشکلات دیوانه وار خواهند بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

مشکل جدی آنچلوتی نسبت به دوره اولش: افت شدید در فاز هجومی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ