نشانه ای قطعی از این که هالند فصل آینده در دورتموند می ماند

0

رئال مادرید نیوز : رویای ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند این است که روزی در رئال مادرید بازی کند اما برای رسیدن به هدفش باید حداقل تا ۲۰۲۲ صبر کند. در حقیقت دورتمود برای فروش این بازیکن ۲۰۰ میلیون یورو طلب کرده است، آن هم در حالی که قیمت این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت ۱۳۰ میلیون یوروست.

در حقیقت قیمت نجومی هالند باعث شده تا انتقالش غیرممکن شود هر چند که شایعاتی در مورد پیشنهاد ۱۸۰ میلیونی چلسی به وی مطرح شده است. به هر صورت به نظر می رسد که دورتموند حداقل برای فصل بعد و برای بازگرداندن هواداران به استادیوم ها روی بازگشت هالند حساب می کند.

اما حالا آس گزارش داده است که هالند خانه خود را تغییر داده است و شاید این را بتوان علامتی برای قطعی بودن ماندنش در دورتموند در فصل آینده دانست. در حقیقت هالند خانه خود در دو فصل اخیر را تغییر داده و اسباب کشی کرده اما فعلا در دورتموند می ماند. هالند در روزهای اخیر در اردوی تیم ملی نروژ در منطقه ماربیا اردو زده بود. نروژ در دیداری دوستانه با گل خودش مقابل لوکزامبورگ با نتیجه دو بر یک پیروز شد. تیمش در مقابل یونان با نتیجه دو بر یک شکست خورد که این بار هالند گل نزد. هالند یورو را از دست داده و بازیهای ملی بعدی در ماه شهریور برای راهیابی به جام جهانی خواهد بود. هالند حالا به تعطیلات رفته است.

هالند که فصل را با آمار درخشان ۴۱ گل در ۴۱ بازی به پایان رساند ، تا پی از این در منطقه هورده در کنار رود فنیکس در دورتموند در نزدیکی وستفالن زندگی می کرد اما حالابه سراغ خانه ای در جنوب دورتموند در منطقه هونسیبورگ رفته است.  نکته ای که نشان می دهد هالند می خواهد در دورتموند بماند در غیر این صورت دلیلی نداشت که خانه خود را در همین شهر تغییر بدهد. هالند که به زودی ۲۱ ساله می شود پذیرفته که یک سال دیگر در دورتموند می ماند و رئال هم چاره ای جز انتظار ندارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

نشانه ای قطعی از این که هالند فصل آینده در دورتموند می ماند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ