کروس:«امیدوارم که راموس سالهای بیشتری در تیم بماند»

0

رئال مادرید نیوز : تونی کروس هافبک تیم ملی آلمان در مورد شروع یورو صحبت کرد.

ویدئوچت با مرکل:” شخصیتش من را تحت تاثیر قرار داد. این افتخار را داشتم که قبل از تورنمنت های دیگری که داشتیم، با او صحبت کنم. این بار آخرین باری است که به عنوان صدراعظم با ما صحبت کرد اما بی نظیر است که احساساتش را به ما منتقل کند.”

راموس:” نیازی نیست که با سرجیو به طور کلی صحبت کنم چرا که اهمیتش در تیم را می دانیم. نمی دانم که شرایطش با باشگاه چطور است اما هنوز ۲۰ روز دیگر قرارداد دارد. هم تیمی فوق العاده ایست. در سالهایی که در کنارش بازی کردم از حضورش خیلی لذت بردم. امیدوارم که سالهای بیشتری در این جا باشد اما نمی توانم کار دیگری انجام بدهم . هم تیمی بزرگی است و بهترین کاپیتانی است که در دوران فوتبالم داشته ام.”

بنزما:” می دانم که خط خوردنش از تیم ملی به دلایل ورزشی نبوده چرا که به اندازه ای خوب است که دلیل ورزشی برای غیبتش در لیست های قبلی نیست. زیباست که با او درون زمین باشم. حالا رقیب هستیم اما به خط دفاعی تیم باور دارم هر چند که باید روی تیم تمرکز کنیم.”

شرایط کنونی:” انگیزه زیادی برای بازی بعدی داریم. هنوز باید روی برخی جزئیات کار کنیم اما مطمئنم که می توانیم گامی به جلو برداریم. بعد از بازی باید ببینیم چه می شود.  بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ لحظات مشکلی داشتیم اما زمان ها می گذرند و به این تیم باور داریم. بازیکنان زیادی هستند که روی تیم تمرکز دارند.”

قدرت رهبری:” سبک من نسبت به رویدادهای قبلی عوض نشده است. شما خبرنگاران طوری می گویید که در گذشته رهبر تیم بوده ام که گویی حالا این طور نیست.”

تاکتیک تیم ملی آلمان:” نمی توانم بگویم که تاکتیکی را بیشتر دوست دارم اما همیشه کار تیم را ترجیح می دهم. می توان به یک دفاع منسجم اطمینان کرد اما اگر همه بازیکنان مراقب فضاها نباشند، جواب نمی دهد. باید حریفان را در نظر بگیریم و این مسائل کلیدی است. باید مثل یک تیم عالی عمل کنیم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کروس:«امیدوارم که راموس سالهای بیشتری در تیم بماند»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ