آزمون: در تله آفساید زیادی گرفتار شدیم

0

ساتین نیوز – مریم آزمون، سرمربی تیم فوتبال جوانان بعد از برد خوبی که در آغاز این رویداد کسب کرد با تشکر از بازیکنانش می گوید:«بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و هر آنچه را که از آنها خواستم در زمین پیاده کردند.»

او با توجه به شروع خوب در این تورنمنت تاکید می کند:«بازی را خوب شروع کردیم و گل اول را در دقیقه اول به ثمر رساندیم. اصرار داشتیم تاکتیک تیمی خود را اجرا کنیم. هدفمان برای عملکردی بهتر در بازیهای آینده است به همین دلیل اصرار داشتیم که بازیکنان نکته به نکته مواردی که می خواستیم را پیاده کنند.»

سرمربی تیم جوانان در ادامه بیان می کند:«تاجیکها نیمه اول فشار زیادی روی ما آوردند، اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیک و روی آوردن بازی تک ضرب و دو ضرب دوگل دیگر به ثمر رساندیم. تاجیکستان دوندگی بالایی داشت و در همه جای زمین راه را بر روی ما می بستند.ما هم با تعویض های مناسب موقهیتهای مناسبی برای خود ایجاد کردیم تا به گل برسیم.هر چند در تله آفساید آنها خیلی گیر کردیم.»

مریم آزمون درباره بازی فردای تیمش مقابل افعانستان هم می گوید:«افعانها صاحب سبک نیستند ولی دارای قدرت بدنی بالایی هستند.اما از آنجا که من به بازیکنانم اعتقاد دارم امیدوارهستم که تیمم از این بازی هم سربلند بیرون می آید.»

عکس ورزش بانوان اخبار ورزشی بانوان

آزمون: در تله آفساید زیادی گرفتار شدیم

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ