لوکاس، احتمالاً سرسخت‌ترین رقیب کارواخال در دفاع راست

0

رئال مادرید نیوز : پس از اربلوا، دنیلو، اشرف، اودریوزولا و … حالا نوبت لوکاس وازکز است که نقش رقابت با دنی کارواخال در فصل آینده را بپذیرد. در حقیقت دنی همواره رقبای سرسختی برای حضور در ترکیب داشته که همواره یک سر و گردن از آنها بالاتر بوده است. اما لوکاس وازکز را باید شگفتی فصل گذشته دانست که در پست دفاع راست درخشان ظاهر شد و با توجه به مصدومیت های کارواخال که فقط پانزده بازی داشت، توانست خودش را در این پست تثبیت کند و حتی کاری کند که مدیران رئال تصمیم به تمدید قرارداد سه ساله وی بگیرند.

بدون تردید عامل اصلی تمدید قرارداد لوکاس مربوط به نمایش خوبش در پست دفاع راست بود چرا که مدیران رئال می دانستند که اگر بخواهند رقیبی برای کارواخال بخرند باید هزینه بالایی انجام بدهند آن هم در حالی که لوکاس در این پست نمایش خوبی داشت. در واقع اگر لوکاس همچنان در پست بال راست بازی می کرد بعید بود که قراردادش تمدید شود اما عملکرد خوبش در پست دفاع راست شرایطش را کلا تغییر داد و حالا می توان او را یک رقیب نسبتا جدی برای کارواخال در فصل بعد به شمار آورد.

لوکاس که در این فصل به رکورد عالی ۲۰ بازی فیکس شدن پیاپی رسید از بازیکنان کلیدی زیدان بود که فصل را با ۳۴ بازی به پایان رساند که در ۲۰ تا از بازیها دفاع راست بود، یازده تا بال راست و سه تا پیستون راست. در حقیقت مصدومیت های پرشمار کارواخال به لوکاس فرصت داد تا خودش را نشان بدهد.  البته تمدید قرارداد لوکاس درها را به روی اودریوزولا کلا بست و این مدافع باسکی باید برای خودش مشتری پیدا کند که از میلان و بیلبائو به عنوان گزینه های وی اسم برده می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لوکاس، احتمالاً سرسخت‌ترین رقیب کارواخال در دفاع راست

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ