پس از ۷۹ سال کاپیتان رئال مادرید غیراسپانیایی شد/ بنزما باید رهبر تیم شود

0

رئال مادرید نیوز : برای اولین بار در ۷۹ سال اخیر یک بازیکن غیراسپانیایی در فصل آینده بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

در حقیقت در طول تاریخ رئال مادرید فقط دو کاپیتان غیراسپانیایی داشته است. نفر اول آرتور جانسون انگلیسی است که اولین کاپیتان تاریخ رئال است که در زمان تاسیس باشگاه کاپیتانی را به عهده داشت. نفر دیگر خوزه رامون سائوتو از مکزیک است که بین سالهای ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۴ کاپیتانی رئال را به عهده داشت. او اولین مکزیکی تاریخ رئال است که در دوره جنگ داخلی به مدت دو سال کاپیتان رئال بود و البته آخرین کاپیتان غیراسپانیایی تاریخ رئال است.

مارسلو در حال حاضر کاپیتان اصلی رئال مادرید است و بنزما نقش کاپیتان دوم را دارد. بازیکن برزیلی در لیست فروش قرار دارد اما با وجود سه فصل ضعیف در مقابل رفتن مقاومت می کند و می خواهد فصل بعد در رئال باشد. اگر مارسلو بماند کاپیتان اول رئال خواهد بود اما طبیعتا یک نیمکت نشین محض است و در این شرایط بنزما نقش کاپیتان اصلی تیم را در اکثر بازیها رئال خواهد داشت. از سویی واران نیز در لیست فروش قرار دارد و احتمال جدایی او وجود دارد.

در حال حاضر واران کاپیتان سوم رئال مادرید است هر چند که احتمال جدایی این مدافع فرانسوی هم وجود دارد. بازیکنانی نظیر ناچو، مودریچ و کارواخال هم فصل بعد می توانند به حلقه کاپیتان ها اضافه شوند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پس از ۷۹ سال کاپیتان رئال مادرید غیراسپانیایی شد/ بنزما باید رهبر تیم شود

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ