در جستجوی مدافع میانی چهارم رئال مادرید در فصل بعد: از واران تا وایخو و مدافع سویا

0

رئال مادرید نیوز : جدایی قطعی راموس یکی از معماهای ترکیب رئال مادرید را در فصل بعد حل کرد. در حقیقت آلابا، میلیتائو و ناچو مدافعان میانی رئال در فصل آینده هستند.

آلابا با دستمزد سالانه ۱۲ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست یعنی همان دستمزدی که پرز حاضر نشد به راموس بدهد. این مدافع با این دستمزد قطعا در رئال فیکس خواهد بود هر چند که توان حضور در پست دفاع چپ یا هافبک میانی را هم دارد.  میلیتائو به واسطه پایان فصل درخشانش جایگاهش را تثبیت کرده و ناچو که فصل بعد یکی از کاپیتان های تیم خواهد بود به احتمال زیاد قراردادش که تا ۲۰۲۲ اعتبار دارد را تمدید خواهد کرد.

حالا معادله رئال مادرید روی نفر چهارم خط دفاعی برای فصل بعد است. فعلا باید تکلیف واران مشخص شود. این مدافع فعلا پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید را رد کرده و انتظار دو برابر شدن دستمزدش را دارد. اگر واران حاضر به تمدید نشود رئال مادرید حاضر به فروش وی با مبلغی در حدود ۶۰ میلیون یورو ندارد.

اگر واران برود، یکی از گزینه های رئال این است که خسوس وایخو از حضور قرضی در گرانادا برگردد و به مدافع میانی چهارم تیم تبدیل شد. گزینه دیگر هم این است که رئال مادرید به سراغ خرید برود که ژول کونده مدافع میانی فرانسوی سویا اصلی ترین گزینه است هر چند که پائو تورس از ویارئال و آیمریک لاپورت از منچسترسیتی هم می توانند بقیه گزینه ها باشند. به هر صورت به نظر می رسد که رئال به زودی باید تکلیف واران را هم مشخص کند. درخشش رافا در یورو می تواند مشتریان وی را هم افزایش بدهد. البته شاید پرز نخواهد که هر دو مدافع میانی تیمش یعنی راموس و واران که جزء کاپیتان ها هستند را با هم از دست بدهد و بالاخره جوری بتواند واران را راضی کند. گفته می شود که واران دستمزدی مشابه آلابا را درخواست کرده یعنی سالی ۱۲ میلیون یورو.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

در جستجوی مدافع میانی چهارم رئال مادرید در فصل بعد: از واران تا وایخو و مدافع سویا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ