دلایل جدایی راموس از نگاه یکی از ماله کشان پرز

0

رئال مادرید نیوز : خوزه فلیکس دیاز نوکر حلقه به گوش و ماله کش فلورنتینو پرز در نشریه مارکا به بررسی جدایی کاپیتان در رئال پرداخت.

وی نوشته است که جدایی راموس از رئال مادرید در ماه ژانویه آغاز شد. زمانی که پرز و راموس در هتل هوئرتو دل  کورا با هم جلسه گذاشتند. در این جلسه پرز به راموس پیشنهاد قرارداد یک ساله با کاهش ده درصدی دستمزد را داد در حالی که راموس انتظار قرارداد دو ساله به عنوان بازیکن به علاوه دو سال به عنوان مربی را داشته است. مخالفت راموس با کاهش ده درصدی دستمزد باعث شد تا کار باشگاه سخت تر شود چرا که رئال مادرید باید تک به تک با بازیکنان صحبت می کرد و دستمزدش را کم می کرد در حالی که راموس به عنوان لیدر تیم می توانست هم تیمی هایش را راضی به کاهش دستمزد کند.از سویی راموس نیز حس می کرد که توسط باشگاه مورد احترام قرار نگرفته است.

به گفته دیاز، پرز و راموس در جمعه گذشته در والدبباس صحبت کردند اما در این جلسه در مورد وداع راموس صحبت شد و نه ماندنش. در حقیقت راموس که زمانی به پرز گفته بود که تیم را بدون او می چیند، با بازگشت آنچلوتی هم شرایطش عوض نشد چرا که به گفته این منبع کارلو آینده راموس را در اختیار باشگاه قرار داده بود و برایش ماندن واران بیش از راموس اهمیت داشت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

دلایل جدایی راموس از نگاه یکی از ماله کشان پرز

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ