ابهام رئال مادرید در خط دفاعی برای فصل بعد: واران یا وایخو؟

0

رئال مادرید نیوز : عدم تمدید قرارداد راموس یکی از پازل های خط دفاعی رئال مادرید در فصل آینده را مشخص کرد. حالا به نظر می رسد که میلیتائو، ناچو و آلابا سه مدافع میانی قطعی رئال در فصل بعد هستند و باید تکلیف نفر چهارم مشخص شود.

با جدایی راموس خیلی ها می خواهند بدانند که برای واران چه اتفاقی رخ می دهد. در حقیقت منطقی نیست که رئال مادرید در یک فصل هر دو مدافع میانی فیکس خود را از دست بدهد اما مشکل این جاست که واران پیشنهاد تمدید با رئال مادرید را بی پاسخ گذاشته است. رئال مادرید ماه هاست که به راموس پیشنهاد تمدید با افزایش دستمزد را داده اما این بازیکن پاسخی نداده چرا که پیشنهاد را ناکافی می داند و انتظار دارد که دستمزدش به اندازه آلابا باشد یعنی سالی ۱۲ میلیون یورو.

در حال حاضر مدیران رئال امیدوارند که با حمایت آنچلوتی، واران نظرش را عوض کند و بپذیرد که به عنوان رهبر خط دفاعی و جانشین راموس در تیم بماند و قراردادش را تمدید کند. البته اگر رافا حاضر به تمدید نشود، جدا شدنش قطعی است. پی اس جی در حال حاضر نیازی به خرید در خط دفاعی نمی بیند و به همین خاطر لیگ انگلیس و تیم هایی نظیر چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد می توانند مقاصد احتمالی وی باشند.

مانو کارنیو خبرنگار اسپانیایی نیز گزارش داده است که نقشه در مورد واران عوض نشده است. این بازیکن اگر حاضر به تمدید نشود جدا شدنش قطعی است وخسوس وایخو که در دو فصل اخیر قرضی به گرانادا و ولورهمپتون رفته اصلی ترین گزینه جانشینی وی خواهد بود و بدین ترتیب این مدافع به نفر چهارم خط دفاعی رئال مادرید تبدیل می شود.

واران این روزها در اردوی تیم ملی فرانسه در یورو حضور دارد و اولین بازیش هم درخشان بود. رئال امیدوار است که درخشش واران در یورو بتواند قیمتش را هم بالا ببرد و از نظر مالی به باشگاه کمک کند.

بدین ترتیب معمای واران آخرین پازل خط دفاعی رئال در فصل بعد را حل می کند. در پست دفاع راست حضور لوکاس و کارواخال قطعی است و اودریوزولا از تیم جدا می شود. در سمت چپ نیز شرایط مشخص است. اگر مارسلو حاضر به جدایی نشود در کنار مندی ترکیب را تکمیل کنند و اگر بازیکن برزیلی برود، جای خود را به میگل گوتیرز می دهد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

ابهام رئال مادرید در خط دفاعی برای فصل بعد: واران یا وایخو؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ