دختران زیبایی که مجرد مانده اند / قحطی شوهر، بحرانی فراگیر + عکس

12

پایه گذاری عمیق ترین و واقعی ترین اصول زندگی اجتماعی بر مبنای تصمیمی نسنجیده و احساسی، باعث می شود پویایی و بالندگی از جامعه رخت بربندد و مردم، در بن بستی خودساخته با انواع مشکلات و بحران ها درگیر شوند.

 

همسریابی شماره دختر زیبا دختر زیبا ازدواج با دختر زیبا اخبار جالب

نمونه عینی این واقعیت، وضعیت فعلی شهر نویوا دی کوردیرو برزیل است که دختران آن، ناچارند تاوان تصمیم نسنجیده مادرانشان را بپردازند.

در جنوب شرق برزیل روستایی وجود دارد که صدها دختر با استعداد، شیک و کاری در آن زندگی می کنند، اما هیچکس خواهان ازدواج با آنها نیست و اصلا، مردی در دسترس نیست که تصمیم به خواستگاری بگیرد.

همسریابی شماره دختر زیبا دختر زیبا ازدواج با دختر زیبا اخبار جالب

زن سالاری به شدت در این روستا حاکم است و تمام مناصب مهم و کارهای مختلف، حتی کشاورزی، در اختیار بانوان است و بخوبی نیز از پس آن بر می آیند.

مردان این شهرکوچک، که تعدادشان بسیار محدود و به مراتب کمتر از زنان است، (دختران مجرد به کنار) برای کسب و کار به شهرهای اطراف می روند و فقط در روز تعطیل آخر هفته فرصت بازگشت و حضور در کنار خانواده را دارند.

 

همسریابی شماره دختر زیبا دختر زیبا ازدواج با دختر زیبا اخبار جالب

 

پسران Noiva do Cordeiro نیز، وقتی به سن ۱۸ سال تمام می رسند، باید کسب و کاری برای خود در خارج از روستا پیدا نمایند و حتی در روزهای تعطیل نیز، حق بازگشت به روستا را ندارند. به همین علت هیچ مردی در روستا وجود ندارد اما در عوض بیش از ۶۰۰ دختر مجرد در این روستا زندگی می کنند.

نلما فرناندس که ۲۳ سال سن دارد می گوید بسیاری از دختران روستا از نظر زیبایی در منطقه نظیر ندارند اما چه فایده که پیدا نمودن همسر در اینجا بسیار سخت است. وی می افزاید اگر مردی را در این روستا پیدا کنید یا متاهل است یا یکی از اقوام نزدیک مانند عمو یا دایی است. از طرف دیگر، هر جوانی که در این روستا بخواهد با دختری ازدواج نماید باید قوانین زن سالاری را پذیرا باشد و همین موضوع، تعداد خواستگارها را کمتر می کند.

می گویند در سال ۱۹۴۰ کشیش این روستا که انیسیو پرییرا نام داشت قوانین سختگیرانه ای برای زنان وضع کرد و باعث آزار آنها شد. هنگامی که کشیش در سال ۱۹۹۵ فوت کرد، زنان که به شدت از دست او خشمگین بودند، علیه همه مردان اعلان جنگ داده و اعلام می کنند که قصد دارند بدون مشارکت و همراهی مردها زندگی را اداره کنند.

همسریابی شماره دختر زیبا دختر زیبا ازدواج با دختر زیبا اخبار جالب

از اولین اقدامات شورای مدیریتی روستا که در اختیار زنان بود، این بود که همه کارها را از دست مردها گرفته و به زنان سپردند. آنها همچنین همه قوانین اجتماعی، حتی ازدواج در کلیسا را نیز قوانینی دانستند که مردها وضع کرده اند و همه را لغو کردند.

روسالی فرناندس زن ۴۹ ساله ای که از فعالترین قانونگذاران سال ۱۹۹۵ بود و هنوز هم از تصمیم و رفتار خود دفاع می کند، دراین باره گفت: ما به خدا اعتقاد داریم اما بسیاری از موضوعات کاتولیک را درک نمی کنیم و برای همین می توان گفت که در عمل، مسیحی نیستیم. به همین علت لزومی نمی بینیم که به کلیسا برویم و جلو کشیش مراسم ازدواج خود را برگزار نماییم. این ها همه قوانینی است که مردان برای خود وضع نموده اند.

وی می افزاید: هنگامی که دعوایی رخ می دهد به روش خودمان انرا حل می نماییم.اینجا هیچ کس بر دیگری ارجح نیست و همه با هم برابرند. همین چند روز قبل همه اهالی روستا پول جمع کرده اند و تلویزیون صفحه تخت بزرگی برای روستا خریده اند.

همسریابی شماره دختر زیبا دختر زیبا ازدواج با دختر زیبا اخبار جالب

روزالی، درباره رویاها و آرزوهای صدها دختری که باوجود تمام شایستگی ها و حتی اختلاف نظری که با وی درباره قوانین روستا دارند، بدون شوهر مانده اند، گفت: آنها هیچ مشکلی ندارند و همه امکانات زندگی را دارند. دیگر چه می خواهند. البته مثل همه جوان ها حرف های عجیب و خواسته ها و نظرات متناسب با سن و سالشان را دارند، اما مطمئن باشید که چند سال بعد حتی از من هم جدی تر و سرسخت تر می شوند.

وی افزود: دختران من هم جزو همین ها هستند اما من از اینکه می گویند پدرشان را بیشتر دوست دارند ناراحت نمی شوم. آنها حتی گاهی به رفتار جدی من با پدرشان اعتراض می کنند و از من می خواهند طوری رفتار کنم که او بیشتر به نزد ما بیاید، اما من ناراحت نمی شوم. البته به حرفشان هم گوش نمی دهم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 12 )
  1. مستعار علی می گوید

    عشقهایی گر بی رنگی بود عشق نبود عاقبت ننگی بود

  2. عبدالحی می گوید

    اینها کافرهستند یا مسلمان

  3. محمد می گوید

    سلام دنبال یه خانم خوب برای ازدواج

    1. محمد می گوید

      باسلام من ۴۷سالمه تحصیلات عالیه وکارمندهستم مجردومرد دنبال ازدواج هستم

  4. محمد می گوید

    سلام به دنبا همسری زیبا و منطقی و کسی که به دنبال زندگی کردن تو ارامشه میگردم خواهش میکنم فقط کیسه ندوخته باشه و اینکه حتماً جنم و جزبه داشته باشه خلاصه یکی که مردم سرمو راحت بزارم زمین

    1. محمد می گوید

      لطفاً اگر خانومی هست که مجردیشو کرده و میخواهد ازدواج کنه تماس بگیره شاید این مدلی درخواست کردن همسر دلخواهم پیدا بشه پولدار نیستم ولی رو به پیشرفتم اگرم سراغ داشتین به من معرفی کنید

  5. Màhdi می گوید

    سلام .۳۴ ساله متاسفانه عضو مخترعین بیکارو بی پول ایران و تک پشر که دیگه خسته ام از تنهای و.ً… یک زن پولدار میخام که بتونه آز بدبختی نجات بده سنش مهم نیست

  6. بیچاره می گوید

    خوشم میاد کامنت گذارای این مطلب همه دنبال زن میگردن اونم تو اینترنت. همه هم عزب. ای خداااا …. هیچی قربونت برم خودتو عشقه زن نخواستیم

  7. Amin می گوید

    ۴۲ سالمه دنبال دختر ۲۵ به بالا تا ۳۵ سال حال زندگی بدون مهریه با تفاهم و قد بیش از ۱۸۵متر ۴ شانه تحصیل کرده حال بچه و مهر و مهبت با زندگی بسازه

    1. علی می گوید

      اینا به خدا همش آرایش ما همسایمون یه دختر خوشگل همسن من داره که همیشه یه تن آرایش میکنه میاد مامانم یه روز با مامانش کار داشت رفتیم خونشون، اصلا باورم نمیشد این همون دخترس انقدر زشت بود

  8. ماهان می گوید

    من مرد ۴۸ ساله در جستوجوی همسری در سنین. ۳۵الی ۴۵ لطفا پیام بدن

  9. Danial می گوید

    یک خانم مطعلقه اهل گرگان