وداع اشکبار راموس با رئال مادرید:«دیر یا زود باز خواهم گشت»

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در مراسم به صورت رسمی با هواداران رئال مادرید وداع کرد.

مراسم با پخش کلیپی از دوران حضور راموس در رئال آغاز شد که میریام خواهر راموس نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. پرز هم کمی بعد صحبت کرد. همسر و فرزندان راموس هم در این مراسم حضور داشتند.

فلورنتینو پرز بیان کرد:” مراسم امروز مراسمی مملو از احساست برای همه رئالی هاست. سالهای زیادی در کنار سرجیو داشتیم و محبت زیادی را حس کردیم. روز معارفه سرجیو به عنوان بازیکن را راموش نمی کنم. فق ۱۸ سال سن داشت و انگیزه بالایی داشت تا دنیا را قورت بدهد. او بچه ای از کاماس با نیروی فوق العاده است. خرید اسانی نبود اما می دانستیم که حماسه سازی خواهد کرد. حقیقتا به دستاوردهایت افتخار می کنم. تو یکی از اسطورههای رئال هستی. احترام و تحسین همه را از آن خود کردی. همیشه تو در خاطر ما هستی. ممنون از همه چیزهایی که به ما دادی، از این پیراهن دفاع کردی و تا آخرین لحظه جنگیدی. جدا از آمارت همیشه یکی از کاپیتان های ما و یکی از عزیزان ما خواهی بود. ممنون که اسطورگی باشگاه ما را ترقی بخشیدی. امروز روز آسانی نیست چرا که در طول همه این مدت برای من فرد خاصی بودی. امیدوارم که در کنار نزدیکانت شاد باشی و بدانی که این جا همیشه خانه تو خواهد بود. اسطوره ای مثل تو همیشه سفیر رئال مادرید خواهد بود. در هر جای دنیا تو مرد دسیما هستی. از خودت و خانواده ات، همسرت، مادرت و … تشکر می کنم. همه چیزهایی که در رئال کسب کردی فوق العاده بود و با ۲۲ جام در کنار مارسلو به دومین بازیکن پرافتخار تاریخ باشگاه در کنار خنتو تبدیل شدی.”

راموس در حالی که اشک از چشمانش سرازیر شده بود، بیان کرد:” زمانش رسید. یکی از مشکل ترین لحظات زندگی من است. هرگز آماده نیستی که با رئال مادرید وداع کنی… (اشک های راموس سرازیر شد)  با دستان والدینم و خواهر و برادرانم به عنوان یک بچه به این جا آمدم و خدا را شکر خانواده بی نظیری دارم. از آنها تشکر می کنم که همیشه با من بودند. از آنها تشکر می کنم که همیشه با من بودند. از باشگاهم و مدیر به خاطر محبتشان تشکر می کنم. ا از مبیانم و کارمندان باشگاه تشکر می کنم. وقتی به صورت  شما نگاه می کنم ناگزیر احساستی می شوم. از هواداران تشکر می کنم. همواره به من کمک کردند تا پرواز کنم. دوست داشتم در برنابئو وداع کنم اما همیشه در قلب من خواهید بود.”دورانی بی نظیر در زندگی من به پایان رسید. هیچ چیزی مثل تجربیاتم در این جا نخواهد بود. می خواهم همچنان بهترین سطحم را نشان بدهم و جامهای دیگری را کسب کنم. از همه تشکر می کنم. این یک به امید دیدار است چرا که دیر یا زود باز خواهم شد.”

بعد از آن فلورنتینو پرز، نشان رئال مادرید را به سینه راموس زد. راموس با پرز و همچنین خانواده اش و در نهایت جامهایی که در رئال مادرید برده عکس گرفت و منتظر حضور در کنفرانس مطبوعاتی شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

وداع اشکبار راموس با رئال مادرید:«دیر یا زود باز خواهم گشت»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ