لوئیز انریکه و موراتا، سوژه های خنده یورو ۲۰۲۰!

0

رئال مادرید نیوز : تیم ملی اسپانیا که در ساده ترین گروه ممکن در یورو ۲۰۲۰ قرار دارد در دومین بازی خود هم دومین تساوی را کسب کرد و حالا خطر حذف از یورو را به صورت جدی حس می کند!

در حقیقت تیم ملی اسپانیا پس از تساوی مقابل سوئد این بار در مقابل لهستان تن به تساوی داد. لهستان در این مسابقات نشان داده که تیم باکیفیتی نیست و به جز لواندوفسکی عملا هیچ چیز دیگری از این تیم نمی توان دید اما با این وجود اسپانیا  که برای اولین بار در تاریخش بدون رئالی ها به بازیهای ملی رفته نتوانست آنها را شکست بدهد و حالا کارش برای صعود به اما و اگر کشیده شده است.

در حقیقت موراتا در یک صحنه آفساید به شدت مشکوک در نیمه اول گلزنی کرد که لوا در نیمه دوم جواب داد. موراتا که در سالهای اخیر تا جایی که می توانسته به رئال متلک انداخته، در نیمه دوم چند موقعیت شامل ریباند پنالتی در موقعیت دروازه خالی را از دست داد.

اسپانیا حالا باید در هفته پایانی اسلواکی را شکست بدهد تا صعود کند در حالی که احتمالا اسلواکی بسیار بسته بازی کند چرا که آنها با مساوی هم قطعا صعود می کنند.  حالا لوئیز انریکه و عوامل رسانه ایش که در هفته های اخیر به راموس توهین کردند و بازیکنان درجه دو مثل پائو تورس و لاپورت را به او ترجیح داده اند، تبدیل به سوژه خنده یورو شده اند و در صورت حذف در مرحله گروهی می توانند به مضحکه بزرگ بازیها تبدیل شوند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

لوئیز انریکه و موراتا، سوژه های خنده یورو ۲۰۲۰!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ