۲۴ ساعت حیاتی در انتظار استقلال

0

پایگاه خبری فوتبالی – استقلال برای خرید زمان بیشتر در پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، فقط تا فردا فرصت دارد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی در صحبتهایی  که حدود دو هفته قبل در کانال رسمی‌اش منتشر شد، اسم سرمربی فصل گذشته استقلال را هم وسط کشید و نوشت که سرنوشت پرونده شکایت مربی ایتالیایی از استقلال تبدیل به یکی از نگرانی‌های او شده است.

مجیدی درباره استرا گفته بود: بدهی حدود ۳۵ میلیارد تومانی به استراماچونی وجود دارد که شنیدم به مهلت آخرش نزدیک هستیم و ممکن است به کسر ۶ امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال منتهی شود.

برای آنهایی که در جریان جزئیات شکایت استراماچونی از استقلال نیستند بد نیست به این نکته اشاره کنیم که فیفا استقلال را محکوم به پرداخت یک میلیون و ۳۶۵ هزار یورو به سرمربی فصل گذشته‌اش کرده است منتهی استقلال این پرونده را به دادگاه کاس برده تا شاید با حکم این دادگاه، بتواند مبلغ کمتری به استراماچونی پرداخت کند.

روزنامه فرهیختگان در شماره امروزش به این نکته اشاره کرده که استقلال برای دادرسی این پرونده باید تا فردا ۵۸ هزار فرانک سوئیس(حدود ۲۶۰ میلیون تومان) به حساب دادگاه عالی ورزش پرداخت کند تا این پرونده در این دادگاه به جریان بیفتد.

بر اساس این گزارش، وقتی باشگاهی به دادگاه کاس شکایت کند و هزینه دادرسی را ندهد این دادگاه اخطار رفع نقص داده و همین موضوع دوباره زمانی دراختیار باشگاه استقلال قرار می‌دهد و این یعنی باشگاه استقلال یک‌بار از این فرصت استفاده کرده و درصورتی که تا فردا این مبلغ به‌عنوان هزینه دادرسی به حساب دادگاه عالی ورزش واریز نشود، پرونده استراماچونی در دادگاه عالی ورزش بسته شده و بدون دادرسی همان رای فیفا اعلام خواهد شد که در این صورت نیز این باشگاه باید به‌صورت ضرب‌الاجل با سرمربی ایتالیایی فصل گذشته خود تسویه‌حساب کند.

حالا باید دید باشگاهی که طبق ادعای سرمربی‌اش حتی توان پرداخت هزینه ام.آر.آی بازیکنش را ندارد، آیا می‌تواند تا فردا ۲۶۰ میلیون تومان به حساب دادگاه کاس واریز کند یا نه.

۱۹۸۴

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۲۴ ساعت حیاتی در انتظار استقلال

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ