حریفان احتمالی زنان رئال در راهیابی به چمپیونزلیگ؛ احتمال تقابل با ولفسبورگ و لیون

0

رئال مادرید نیوز : تیم زنان رئال مادرید رسما نایب قهرمان لالیگا شد چرا که لوانته در مقابل والنسیا تن به تساوی داد. بدین ترتیب زنان رئال مادرید در حالی به هفته آخر می رسند که این بازی کاملا تشریفاتی است.

زنان رئال مادرید حالا با نایب قهرمانی مسیر کوتاه تری را برای حضور در چمپیونزلیگ فصل بعد نسبت به لوانته که در رتبه سوم قرار گرفته، دارند. زنان رئال مادرید برای راهیابی به چمپیونزلیگ فصل بعد البته با این وجود راه آسانی را ندارند و ممکن است که در مقابل غول هایی نظیر لیون یا ولفسبورگ قرار بگیرند.

بازیهای راهیابی به چمپیونزلیگ در روزهای یازدهم و دوازدهم یا هجدهم و نوزدهم شهریور به صورت رفت و برگشتی برگزار می شود. لیون که در یک دهه اخیر هفت بار قهرمان اروپا شده یکی از تیم های حاضر در مرحله راهیابی است که حریف بسیار خطرناکی خواهد بود. ولفسبورگ دیگر تیم این مرحله است که دو بار در سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ قهرمان اروپا شده و تیم خطرناکی است. منچسترسیتی از انگلیس، روزنگارد از سوئد، اسلاویا پراگ از جمهوری چک دیگر تیم هایی هستند که به این مرحله رسیده اند. چهار تیم دیگر نیز در ابتدا باید در مرحله اول راهیابی حضور پیدا کنند و بعد به این مرحله برسند که تیم هایی نظیر لوانته، آرسنال و آیندهوون شامل این دسته هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

حریفان احتمالی زنان رئال در راهیابی به چمپیونزلیگ؛ احتمال تقابل با ولفسبورگ و لیون

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ