شاغل‌ترین جوان دنیا + عکس

0

ساتین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اشتغال مسئله ای است که بسیاری از جوانان با آن مشکل دارند و این روزها به یک مورد حساس در تمام دنیا تبدیل شده است. بسیاری تنها به دنبال شغل خوب و با درآمد بالا می گردند در حالی که برخی هر کاری را انجام می دهند و هیچ محدودیتی برای خودشان ایجاد نکرده اند.

“مت فراست” یکی از افرادی است که از انجام هیچ کاری ترس ندارد و بی پروا سراغ هر کاری رفته است. این جوان این روزها به یکی از شاغل ترین انسان های دنیا شهرت پیدا کرده است و در حالی که بسیاری حتی یک شغل درست ندارند او در طول سال گذشته ۵۲ شغل را تجربه کرده است.

مت فراست کاریابی شغل یابی شاغل ترین جوان ترین های دنیا بیوگرافی مت فراست آموزش شغل یابی

او در مورد این حرکت عجیبش گفت:”زندگی در مغازه لباس فروشی و داشتن این شغل بسیار کسل کننده شده بود و تصمیم گرفتم تا راهی جدید را ادامه بدهم اما در این میان فکر انجام این حرکت به ذهنم رسید و تقریبا هر هفته شغلم را تغییر دادم.”

او که امسال ۳۰ ساله شده است شغل های مختلفی از چوب بری و آهنگری تا کار درشرکت های فناوری و حتی مجری گری تلوزیون را در طول سال گذشته امتحان کرده است و برای تمامی آن ها نیز حقوقی دریافت کرده است که باعث می شود این شغل رسمیت پیدا کند.

مت فراست کاریابی شغل یابی شاغل ترین جوان ترین های دنیا بیوگرافی مت فراست آموزش شغل یابی

این جوان انگلیسی در میان شغل های خود پلیس را از همه سخت تر دانسته و البته شغل هایی مانند پیک پیتزا و مجری گری رادیو را آسان اعلام کرده است. البته این روزها “فارست” هیچ شغلی ندارد و تنها در خانه مانده تا در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ