پی اس جی بر سر دوراهی راموس و واران؛ کاپیتان به عنوان سرمربی به رئال برمی گردد

0

رئال مادرید نیوز : یکی از سوژه های تکراری و قدیمی در مورد آینده راموس و واران است. کاپیتان هفته گذشته جدا شد و واران که تمدید نکرده در لیست فروش قرار دارد. همچنان بسیاری از اخبار مربوط به رئال مربوط به آینده این دو بازیکن است.

آس در روز دوشنبه گزارش داد که شانس پیوستن راموس به پی اس جی خیلی زیاد است. بازیکن سابق رئال مادرید چندین پیشنهاد از باشگاه های مهم به خصوص انگلیس دارد اما به نظر می رسد که پی اس جی را به گزینه هایی جز سیتی و یونایتد ترجیح می دهد. البته او یونایتد را هم به خاطر گذشته و هوادارانش به سیتی ترجیح می دهد. به گفته اس پی اس جی از نظر مالی بهترین پیشنهاد را به راموس داده و از سویی کاپیتان سابق رئال مادرید دوست دارد که زندگی در شهر پاریس را تجربه کند، شهری که یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای اروپاست. راموس در کنفرانس مطبوعاتی وداعش با رئال گفت که روزی برمی گردد و حالا آنتونیو رومرو مدعی است که راموس قطعا روزی به عنوان مربی به رئال برمی گردد چرا که تمایلی به پست های مدیریتی ندارد و در حال حاضر مربیگری را به مدیریت ترجیح می دهد. از سویی کواترو گزارش داده است که جدایی راموس از رئال برای همسرش پیلار روبیو هم اتفاق خوشایندی نیست. پیلار مجری برنامه ال هورمیگرو است و حالا در انتظار مشخص شدن تیم آینده راموس ، باید در مورد اینده شغلی خود را تصمیم بگیرد چرا که یا باید مجریگری را در اسپانیا کنار بگذارد یا به دورکاری و همکاری با برنامه از طریق تماس ویدیویی حساب کند.

از سویی شرایط واران نیز مبهم است. رافا هنوز با رئال مادرید تمدید نکرده و رئال مادرید با توجه به این که فقط یک سال تا اتمام قراردادش مانده احتمال جدا شدنش و فروش او با بیش از ۵۰ میلیون یورو را رد نمی کند. جالب این که همچون راموس، پیشنهاد اولیه او نیز از پی اس جی است. فیچاخس اخیرا مدعی شده است که پی اس جی ، واران را به راموس ترجیح می دهد چرا که هم جوان تر است و هم دستمزد کمتری دریافت می کند. در این میان اخبار متناقضی هم وجود دارند. ادو آخیره خبرنگار اسپانیایی در ال چیرینگیتو مدعی است که در حال حاضر واران به ماندن و تمدید فکر می کند در حالی که ABC مدعی است که مدیران رئال مادرید از این که واران پیشنهاد تمدید را بی پاسخ گذاشته به شدت عصبانی هستند و معتقدند که او هم راه راموس را طی می کند و با جواب ندادن به رئال به درهای خروجی نزدیک و نزدیک تر می شود. در حقیقت پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید با واران شامل افزایش ۲۷ درصدی دستمزد بوده است یعنی از ۵.۵ به ۷ میلیون یورو رسیده که در دوران کرونا رشد قابل توجهی است اما با این وجود واران این پیشنهاد را بی پاسخ گذاشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

پی اس جی بر سر دوراهی راموس و واران؛ کاپیتان به عنوان سرمربی به رئال برمی گردد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ