سه رویایی که بنزما به آنها دست پیدا کرد

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که در تبلیغات آدیداس شرکت کرده بود در مورد کودکی خود صحبت کرد:” وقتی بچه بودم، در آپارتمانی زندگی می کردم که بالکنش رو به یک  حیاط بود. زمین فوتبال نداشتیم اما از درختان برای تشکیل دروازه استفاده می کردیم. سه هم تیمی خوب داشتم. یکی در چپ بازی می کرد، یکی راست و یکی وسط. آنها به من پاس می دادند و من می خواستم گلهای بیشتر و بیشتر بزنم.”

وی در مورد رویاهای بچگی خود هم صحبت کرد:” وقتی بچه هستی رویاهای زیادی داری. اول از همه می خواستم فوتبالیست حرفه ای شوم. دوم این که در لیون بازی کنم و سوم این که به رئال مادرید ملحق شوم. برای من فوتبالیست بودن یک شغل نیست. وقتی تمرین می کنم خوشحال هستم چرا که فوتبال بازی می کنم.”

بنزما در مورد بازگشتش به تیم ملی فرانسه هم صحبت کرد:” حقیقتا یک افتخار است که در تیم ملی فرانسه بازی کنم ، به خصوص این که در یورو باشم. یاد گرفتم که هرگز نباید ناامید شوی. باید امید داشته باشی چرا که سختکوشی پاداش خود را دارد. اگر شانس داشته باشی باید به جنگیدن ادامه بدهی. یک روز به خاطر بازیت درون زمین در یادها می مانی. حس دوران بچگی را دارم. وقتی که کاری که دوست داری را انجام می دهی، رویاها محقق می شوند و این شانس را داری که در تاریخ ثبت شوی.”

بنزما بعد از رفتن رونالدو به بازیکن مهمی در ترکیب رئال مادرید تبدیل شده که در فصل گذشته نیز ۳۰ گل به ثمر رسانده است. او با اختلاف بهترین گلزن تیم بود چرا که کاسمیرو و آسنسیو با هفت گل در رده های بعدی بودند.  در میان بقیه مهاجمان وینیسیوس با شش ، هازارد با چهار گل ، رودریگو با دو و ماریانو با یک گل در رده های بعدی بودند. عملکرد خوبش در رئال باعث شده بود تا دشان چاره ای جز برگرداندن وی نداشته باشد. بدین ترتیب کریم پس از شش سال به تیم ملی فرانسه برگشت. تیم ملی فرانسه اما در دو بازی اولش در یورو شرایط  هجومی خوبی نداشته و فقط دو گل زده که یکی گل به خودی هوملس بود و دیگری توسط گریزمن به ثبت رسید. حالا بنزما باید مقابل پرتغال بدرخشد و خط حمله فرانسه را از زیر فشارها خارج کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

سه رویایی که بنزما به آنها دست پیدا کرد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ