جوسازی کذب نزدیکان رایولا: توافق رئال مادرید و هالند

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در این تابستان به هیچ وجه بریز و بپاش نخواهد کرد. در حقیقت به جز امباپه هیچ برنامه ای برای خرید در تابستان توسط رئال مادرید وجود ندارد و حتی اگر واران برود هم به نظر می رسد که احتمال استفاده از وایخو یا ویکتور چوست به عنوان مدافع چهارم خیلی خیلی بیشتر از این باشد که کونده یا پائو تورس خریده شوند.

به هر صورت برخی خبرنگاران از شایعه سازی نان می خورند و اگر شایعه و خبر نسازند، بیکار می شوند. یکی از شایعات تکراری که به خصوص از جانب خبرنگاران ایتالیایی مطرح می شود مربوط به توافق هالند و رئال مادرید است. شایعه ای که هر چند روز یک بار توسط یک خبرنگار متفاوت ایتالیایی تکرار می شود. همین مسئله این شائبه را ایجاد می کند که این اخبار توسط مینو رایولا ایجنت ایتالیایی مدام به رسانه ها درز می کند تا این گونه هم دورتموند را تحت فشار بگذارد که هالند را بفروشند و هم این که مدام نام بازیکن نروژی در رسانه ها مطرح می شود. در حقیقت رایولا می داند که اگر هالند در تابستان ۲۰۲۲ از دورتموند جدا شود قیمتش فقط ۷۵ میلیون یورو خواهد بود و کمیسیون زیادی دستش را نمی گیرد و به همین خاطر است که می خواهد انتقال را در همین تابستان با قیمتی بسیار بالاتر نهایی کند تا کمیسیون بالایی به دستش بیاید.

حالا الفردو پدولا یکی دیگر از خبرنگاران ایتالیایی مدعی شده است که قیمت هالند توسط دورتموند ۱۷۵ میلیون یورو  تعیین شده است و این بازیکن به زودی با رئال به توافق می رسد.

اما در هر صورت به نظر می رسد که چنین اخباری را نباید جدی گرفت. در حال حاضر اولویت اصلی رئال مادرید خرید امباپه است و جذب هالند به سال ۲۰۲۲ موکول شده است چرا که دورتموند به هیچ وجه حاضر به فروش وی نمی شود و در آن زمان قیمتش معقول تر خواهد بود. از سویی بر خلاف همه این شایعات باید به این نکته دقت کرد که هالند به تازگی به خانه جدیدش در دورتموند نقل مکان کرده است، علامتی که به وضوح نشان می دهد که قصد ترک بوندسلیگا را ندارد و هر چقدر هم خبرنگاران ایتالیایی و نزدیکان رایولا بخواهند این شایعات غیرموثق را پخش کنند، نباید آنها را جدی گرفت. کانال ها و پیج هایی که این اخبار را با اب و تاب و با عنوان اخبار موثق پخش می کنند هم یا ساده لوح هستند یا این که می خواهند مخاطبان ساده لوح خود را فریب بدهند تا  در روزهای بی خبری رسانه ای جلب توجه کنند!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

جوسازی کذب نزدیکان رایولا: توافق رئال مادرید و هالند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ