براهیم دیاز:«در رئال مادرید خوشحال بودم و در میلان خیلی خوشحالم»

0

رئال مادرید نیوز : براهیم دیاز هافبک مالاگایی رئال مادرید که فصل گذشته قرضی به مالاگا رفته در مورد شرایط رئال و آینده خود صحبت کرد.

وی ابراز اطمینان کرد که تیم ملی اسپانیا از مرحله گروهی یورو صعود می کند و گفت:” اسپانیا تیم فوق العاده ایست. فقط به یک امتیاز شانس نیاز دارند.”  براهیم همچنین گفت که از عملکرد خودش راضی نیست و نگران عدم حضور در تیم بزرگسالان نیست چرا که بالاخره روزی فرصت نصیبش می شود.

وی در مورد گلزنی در بازی دوستانه تیم بزرگسالان اسپانیا و لیتوانی گفت که این برای خودش و خانواده اش افتخار “بزرگی” بوده است و در مورد انتقادها از تیم ملی اسپانیا گفت که اسپانیا تیم خوبی دارد و لایق بهترین ها هستند.

براهیم به احتمال فراوان در لیست اسپانیا برای المپیک حضور خواهد داشت و خودش گفت که رویایش حضور در المپیک است:” امیدوارم اگر سورپرایزی در راه نباشد، در آن جا باشم.”

وی در مورد آینده اش هم صحبت کرد:” تجربیات زیادی داشتم. رئال و میلان باشگاه های بزرگی هستند اما در حال حاضر نمی دانم که چه می شود. منتظرم که به زودی آینده ام را بفهمم. در رئال مادرید خوشحال بودم و در میلان نیز خیلی خوشحال هستم و به هدفمان برای صعود به اروپا رسیدیم و این بی نظیر بود. ببینیم چه می شود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

براهیم دیاز:«در رئال مادرید خوشحال بودم و در میلان خیلی خوشحالم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ