گزینه های معاوضه اینتر برای جذب جوردی آلبا چه کسانی هستند ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، اینتر میلان می خواهد برای تقویت دفاع چپ خود ، جوردی آلبا را به خدمت بگیرد ، اما نراتزوری می داند که آلبا یک بازیکن ثابت در ترکیب بارسلونا است و امکان معاوضه وجود دارد.

 

در اینتر چند بازیکن هستند که با باشگاه بر سر تمدید قرارداد مشکل دارند و همین موضوع می تواند آن ها را به سمت معاوضه سوق دهد تا به صورت رایگان در سال های اینده از باشگاه خارج نشوند.

 

میلان اشکرینیار یکی از این بازیکنان است. مدافع ۲۶ ساله اینتر قراردادش تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و مدیریت ورزشی بارسلونا خیلی وقت است که به او علاقه دارد. او ۱.۸۷ متر قد دارد و با توجه به کیفیتش می تواند نیمه گمشده بارسلونا در خط دفاع باشد.

 

دیگر گزینه بارسلونا لائوتارو مارتینز است که چندین بار به بارسلونا لینک شده است ، اما بارسلونا در خرید او ناموفق بوده است. ستاره ۲۳ ساله اینتر در تیم ملی با مسی همبازی است و مهاجم اثبات شده است. قرارداد او هم تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.

 

رونالد کومان به دنبال یک هافبک دونده با کیفیت گردش بازی است و مارسلو بروزوویچ می تواند گزینه دیگر معاوضه در تیم بارسلونا باشد. با توجه به از دست رفتن واینالدوم بارسلونا می تواند به جذب هافبک ۲۸ ساله اینتر فکر کند. قرارداد مارسلو در سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار بارسلونا

گزینه های معاوضه اینتر برای جذب جوردی آلبا چه کسانی هستند ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ