تجاوز و آزار و اذیت یک زن اندونزیایی توسط ۳ پسر تهرانی + عکس

0

سه پسر جوان که متهم هستند پس از ربودن زن تبعه اندونزی او را مورد آزار اذیت قرار داده اند، روز سه شنبه در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‎شوند.

چندی قبل یک زن تبعه اندونزی با مراجعه به پلیس آگاهی با طرح شکایتی گفت: پنج پسر جوان به بهانه پیدا کردن کار مرا به یک روستا در حوالی تهران برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

کاریابی عجیب ترین ها شغل یابی زن اندونزیایی حوادث واقعی تجاوز جنسی به زور اخبار حوادث اخبار جالب

وی در ادامه شکایتش افزود: چند سال قبل به تهران آمدم و به عنوان کارگر در خانه‎ها مشغول کار بودم پس از مدتها کار کردن، بیکار شده و در جستجوی کار بودم که با پسر جوانی آشنا شدم او مدعی بود می تواند کاری برایم پیدا کند به همین خاطر مرا به حاشیه تهران برده و با همدستی چهار پسر جوان مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از این شکایت تیمی از ماموران، تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و سه تن از متهمان را دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی‎ها با رد آزار و اذیت زن تبعه اندونزی مدعی شدند موضوع تجاوز صحت ندارد و آنها فقط شاکی را برای کار به یک روستا در حاشیه تهران برده بودند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قرار است روز سه شنبه متهمان پای میز محاکمه قرار بگیرند.(مهر)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ