برنامه همرفیق از کدام شبکه پخش میشود؟

برنامه همرفیق از کدام شبکه ماهواره پخش میشود

0

ساعت پخش و تکرار برنامه همرفیق شهاب حسینی را در زیر بخوانید. برنامه اینترنتى همرفیق به کارگردانى و اجراى شهاب حسینى مهمان شبکه خانگی می شود.

هم ‌رفیق برنامه ای که پیشتر تنها یک نام از او وجود داشت حالا در حال پخش است. با جا افتادن شبکه های نمایش خانگی دیگر اکثر برنامه های به این شکل در حال پخش هستند. همرفیق جدیدترین برنامه از این دست مجموعه هاست که به تازگی با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی در حال پخش از شبکه اینترنتی نماوا است. نویسندگی برنامه همرفیق را سروش صحت بر عهده دارد.

زمان پخش برنامه همرفیق که پیشتر هم اعلام شده بود. سر همان تاریخ گفته شده یعنی از ۲۰ بیستم آذر ماه ۱۳۹۹ و به صورت هفتگى هر پنجشنبه  با تهیه کنندگی حسن خدادادی در حال نمایش است. این برنامه همانطور که از نامش مشخص است به شکل مصاحبه است. نکته جالب این برنامه این است که در هر قسمت از این برنامه مهمانی که دعوت شده است. یک نفر را به عنوان رفیق خود معرفی می کند تا با خودش در برنامه حضور داشته باشد.

همرفیق چند قسمت است مهمانان برنامه همرفیق دانلود همرفیق برنامه همرفیق نماوا برنامه همرفیق شهاب حسینی برنامه همرفیق از کدام شبکه پخش میشود

زمان پخش برنامه همرفیق کدام شبکه پخش میشود

مهمان نخست برنامه همرفیق نوید محمدزاده بازیگر توانمند سینمای ایران بود. نوید وحید جلیلوند را بعنوان رفیق در برنامه همرفیق دعوت کرده بود تا در کنارش باشد. همچنین زمان پخش برنامه همرفیق در هر قسمت به مدت ۹۰ دقیقه خواهد بود.

همرفیق از این پس به طور هفتگى هر پنجشنبه ساعت ٢٠ به صورت انحصارى تنها از پلتفرم #نماوا منتشر خواهد شد.

در هر قسمت از این برنامه، مهمانی که دعوت شده‌است می‌تواند یک نفر را به عنوان همرفیق معرفی کند تا در برنامه حضور داشته باشد این برنامه ۳۰ قسمت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ