رهگیری تیپاکس چگونه است؟

0

مرسوله پستی تیپاکس من در کجا قرار دارد؟ آیا به شهر مقصد رسیده است یا هنوز از شهر مبدا خارج نشده است؟ زمان تحویل بسته من چه زمانی است؟ چه زمانی باید منتظر مرسوله تیپاکس خود باشم؟

فرقی نمی کند که مرسوله ای را با تیپاکس ارسال کرده اید، یا قصد دریافت یک مرسوله از تیپاکس را دارید! همه این سوالات، سوالاتی است که برای هر فردی پیش می آید! خوشبختانه این شرکت، راه های مختلفی را برای رهگیری مرسولات تیپاکس قرار داده است که در ادامه قصد داریم شما را با انواع روش های پیگیری تیپاکس آشنا کنیم.

روش های رهگیری مرسولات شرکت تیپاکس

  • پیگیری تیپاکس در سایت تیپاکس با کد رهگیری تیپاکس
  • پیگیری تیپاکس در تیپاکس من یا مای تیپاکس
  • پیگیری تیپاکس با روش تلفنی
  • پیگیری از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی های تیپاکس

نحوه رهگیری مرسولات تیپاکس

همانطور که گفته شد چهار روش برای رهگیری مرسولات تیپاکس وجود دارد که در ادامه این روش ها را به طور مرحله به مرحله شما آموزش می دهیم.

پیگیری تیپاکس از طریق سایت

۱-ابتدا وارد سایت تیپاکس شوید. برای ورود به سایت تیپاکس و رهگیری مرسولات تیپاکس وارد لینک https://tipaxco.com/tracking شوید.

۲-شما برای رهگیری مرسولات خود نیاز به یک کد رهگیری تیپاکس، یا کد قرارداد و یا شناسه بارکد دارید. کد رهگیری مرسولات به همراه اطلاعات مرسوله، به شماره موبایل شما ارسال می شود. پس اگر شماره همراه خود را در زمان ارسال یک بسته درست داده باشید، کد رهگیری تیپاکس در گوشی شما موجود می باشد.

۳-بعد از مدتی، صفحه ای برای شما باز خواهد شد که تمام اطلاعات مرسوله پستی شما در آن قرار دارد.

پیگیری تیپاکس در تیپاکس من

برنامه تیپاکس من یکی از برنامه هایی است توسط شرکت خصوصی تیپاکس ساخته شده است. اگر تمایلی به نصب این برنامه روی تلفن همراه خود ندارید، می توانید از نسخه وب آن استفاده کنید.

۱- ابتدا برنامه MyTipax یا تیپاکس من را از طریق برنامه های بازار یا سایت تیپاکس من دانلود نمایید. البته می توانید از نسخه وب این برنامه نیز استفاده کنید. بعد از وارد شدن به این سایت، شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس گزینه ورود به بزنید.

••• نکته: اگر هنوز در این برنامه ثبت نام نکرده اید، از طریق لینک بالا بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و با وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره همراه، رمز عبور در این سایت ثبت نام کنید.

۲- صفحه ای همانند شکل زیر برای شما باز خواهد شد. شما از طریق این برنامه می توانید امکانات زیادی را دریافت کنید که یکی از آن ها رهگیری سفارشات می باشد. برای رهگیری مرسولات تیپاکس بر روی گزینه رهگیری سفارشات کلیک کنید.

رهگیری اینترنتی تیپاکس تیپاکس تماس با تیپاکس پیگیری تیپاکس tipax tracking Tipax
۳- حال کد رهگیری مای تیپاکس مرسوله خود را در قسمت رهگیری که در بالای صفحه قرار دارد بزنید. لازم به ذکر است که این کد ۱۵ رقمی است و با عبارت MTPX آغاز می شود.

پیگیری مرسولات تیپاکس با تلفن

شرکت تیپاکس برای راحتی شما عزیزان، شماره تلفنی را در اختیار شما قرار داده است که می توانید با آن تماس بگیرید و از وضعیت ارسال بسته خود اطمینان حاصل کنید.

شماره تماس تیپاکس: ۸۴۵۷-۰۲۱

پیگیری حضوری مرسولات از طریق نمایندگی های تیپاکس:

اگر تمایل به انجام هیچ یک از روش های بالا برای پیگیری تیپاکس ندارید یا نتوانستید از این روش ها استفاده کنید، نگران نباشید! روش نهایی برای شما وجود دارد. شما می توانید با مراجعه حضوری به هر یک از نمایندگی های تیپاکس از وضعیت مرسوله پستی خود اطلاع پیدا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ