کورتوا:«نباید اجازه بدهیم که توپ به رونالدو برسد»

0

رئال مادرید نیوز : تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید در مورد بازی بلژیک و پرتغال و شرایط تیم ملی کشورش در یورو صحبت کرد.

هازارد:” ادن را در تمرینات می بینم و به بهترین سطحش نزدیک شده است. ماه های مشکلی در رئال داشته است. در تمرینات خیلی خوب بوده است و آماده بازی کردن است اما کمابیش مصدومیت های کوچک می تواند روی او تاثیر بگذارد. با توپ خیلی خوب کار می کند و ذهن آماده ای دارد. می تواند مقابل فنلاند ۹۰ دقیقه بازی کرد و حس می کنم که مقابل پرتغال کلیدی خواهد بود هر چند که باید به صورت تیمی برنده شویم.”

کریستیانو:” حرکاتش را مورد نظارت قرار می دهم. آنالیز می کنم که چگونه دوست دارد ضربه بزند و آیا به تیرک نزدیک می شود یا نه اما همیشه می تواند شگفت انگیز ظاهر شود. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و امیدواریم که یکشنبه بتوانیم مهارش کنیم. مهم این است که مانع از رسیدن توپ به او شویم.”

پنالتی زن های پرتغال:” لیستی از ده بازیکن پنالتی زن پرتغال را برای ضربات احتمالی پنالتی جمع کرده ایم. می خواهم همه چیز را بدانیم. پانزده پنالتی آخر این ده بازیکن را بررسی کردیم. می خواهم بدانم که کجا شوت می زنند و چه حرکاتی دارند هر چند که گاهی کافی است به احساسات خود اعتماد کنی.”

خودت پنالتی می زنی؟” تجربه پنالتی زدن در گذشته را دارم. یک بار در یک تورنمنت دوستانه در آمریکا پنالتی زدم و یک بار هم در سوپرجام انگلیس مقابل آرسنال. به نظرم خوب ضربه می زنم. قبل از ضربه زدن به خراب کردن پنالتی فکر نمی کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

کورتوا:«نباید اجازه بدهیم که توپ به رونالدو برسد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ