یحیی دوباره درخواست داد/ تلاش دوباره برای خرید مدافع محبوب گل محمدی

0

پرسپولیس نیوز ابوالفضل جلالی مدافع ۲۲ ساله سایپا که سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به سبک بازی او دارد در لیست یحیی گل محمدی برای فصل آینده قرار گرفته است.

شکی نیست که سعید آقایی گزینه اصلی سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس است اما کادر فنی پرسپولیس برای ایجاد رقابت در سمت چپ خط دفاعی قصد داشت در همین نقل و انتقالات نیم‌ فصل یک مدافع چپ به خدمت بگیرد. گزینه مد نظر یحیی هم کسی نبود جز ابوالفضل جلالی مدافع چپ آینده‌دار سایپا! این بازیکن که سابقه حضور در تیم امید را در کارنامه دارد عملکرد بسیار خوبی در این فصل از خودش نشان داد و در دیدار مقابل پرسپولیس با وجود شکست تیمش دربازی رفت از جمله خوب‌های سایپا بود.

در نقل و انتقالات زمستانی یحیی گل محمدی که علاقه زیادی به جذب جلالی داشت از مدیران پرسپولیس خواست مقدمات حضور این بازیکن در پرسپولیس را فراهم کنند. باشگاه پرسپولیس هم در نیم فصل، درخواست رسمی خود را برای جذب جلالی به باشگاه سایپا ارائه کرد ولی با پاسخ منفی نارنجی‌پوشان مواجه شد. مدیران سایپا بعد از مشورت با ابراهیم صادقی سرمربی سابق سایپا به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کردند قصدی برای فروش این بازیکن ندارند و به این ترتیب حضور جلالی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی منتفی شد. حالا یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند باشگاه سایپا با جدایی ابوالفضل جلالی مدافع آملی نارنجی پوشان موافقت کند.

جلالی که سابقه دعوت به تیم ملی را در کارنامه دارد خودش هم مایل است پرسپولیسی شده و شانس خود را برای دعوت مجدد به تیم کشورمان افزایش دهد.

باید منتظر ماند و دید این مدافع چپ جوان و خوش استیل می‌تواند درلیگ بیست و یکم بالاخره پرسپولیسی شود یا نه.

بیشتر بخوانید:

  • پیشنهاد بی‌ سابقه تیم صنعتی به دو پرسپولیسی/ ۱۵ میلیارد برای یک فصل!

نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات پرسپولیس لیست خرید پرسپولیس ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ سوابق ابوالفضل جلالی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی ابوالفضل جلالی

یحیی دوباره درخواست داد/ تلاش دوباره برای خرید مدافع محبوب گل محمدی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ